logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۰۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در روز دوم انجام شد؛

ثبت‌نام ۴ داوطلب دیگر برای انتخابات شوراهای شهر در فرمانداری ابهر/شمار داوطلبان به ۱۶ نفر رسید

ثبت‌نام-۴-داوطلب-دیگر-برای-انتخابات-شوراهای-شهر-در-فرمانداری-ابهر-شمار-داوطلبان-به-۱۶-نفر-رسید

ثبت‌نام از دوطلبان انتخابات شوراها دومین روز خود را نیز سپری کرد و در فرمانداری ابهر چهار نفر ثبت‌نام خود را تکمیل کردند.

به گزارش موج رسا; ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز ۳۰ اسفند ماه در سراسر کشور آغاز و امروز دومین روز خود را سپری کرد.
در روز دوم ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراها چهار نفر به فرمانداری ابهر مراجعه کردند که از این تعداد یک نفر زن و سه نفر مرد بودند.

چهار نفری که امروز در شهرستان ابهر برای انتخابات شورای شهر شرکت کرده‌اند، دو نفر برای شهر ابهر، یک نفر برای صائین قلعه و یک نفر برای هیدج ثبت‌نام کرده‌اند.

روز گذشته نیز ۱۲ نفر برای  به فرمانداری شهرستان ابهر مراجعه کردند که ۱۱ نفر از این تعداد برای شهر ابهر و یک نفر برای صائین قلعه ثبت‌نام کرده بودند.
آمار داوطلبان شرکت در انتخابات شورای روستایی شهرستان ابهر تا روز اول فرودین ماه به ۹۲ نفر رسیده است.

آن چیزی که تا به امروز از روند ثبت‌نام در شهرستان ابهر به دست آمده حاکی از آن است که هیچ‌گونه مشکلی از بابت ثبت‌نام داوطلبان پیش نیامده و کارکنان ستاد انتخابات این شهرستان از ساعت ۷.۳۰ صبح تا ۱۶ آماده ثبت‌نام داوطلبان هستند.

به گفته مسئولان ستاد انتخابات شهرستان ابهر با توجه به وجود قاضی کشیک صدور استعلام از مراجع قضایی نیز در مدت زمان کوتاهی صادر می‌شود و هیچ مشکلی در این خصوص نیز وجود ندارد.

گفتنی است که انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری روز ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر