logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۰۶۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان:

کمک 300 میلیون تومانی بازاریان و اصناف زنجان به سیل زدگان/ زنجان استان معین شادگان شد

-کمک-300-میلیون-تومانی-بازاریان-و-اصناف-زنجان-به-سیل-زدگان-زنجان-استان-معین-شادگان-شد

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: تا کنون 300 میلیون تومان از طریق بازاریان، اصناف و فعالان اقتصادی استان زنجان به منظور کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور، جمع آوری شده است.

علیرضا حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی استان زنجان کمک های خود را به مناطق سیل زده استان های مختلف کشور ارسال کرده اند.

وی با بیان اینکه جمع آوری کمک ها برای سیل زدگان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی استان زنجان از ابتدای خسارت به سیل زدگان به میدان آماده و کمک های مطلوبی به مردم سیل زده انجام داده اند.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان یادآور شد: کمک های جمع آوری شده از سوی اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی استان زنجان به شهرهای شمالی،لرستان و خوزستان ارسال شده است.

حیدری بیان داشت: کمک های نقدی و غیر نقدی اصناف و بازاریان استان زنجان در حال جمع آوری است و شامل پوشاک،برنج،روغن و مواد غذایی مورد نیاز سیل زدگان است.

وی با بیان اینکه در کنار بازاریان و اصناف استان زنجان فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی استان زنجان نیز پای کار هستند، بیان داشت: کمک رسانی های مطلوبی به سیل زدگان شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه استان زنجان معین شهرستان شادگان شده است، افزود: جمع آوری کمک های مردمی برای این خطه از کشور نیز انجام می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر