logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۰۶۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

فرمانداران و بخشداران جوان تر در استان زنجان روی کار می‌آیند/ فوتبال زنجان صاحب تیم در لیگ دسته 2 می‌شود

فرمانداران-و-بخشداران-جوان-تر-در-استان-زنجان-روی-کار-می‌آیند-فوتبال-زنجان-صاحب-تیم-در-لیگ-دسته-2-می‌شود

استاندار زنجان با تاکید بر اهمییت دادن به جوانان گفت: فرمانداران و بخشداران جوان تر در استان زنجان روی کار می‌آیند.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی در جشنواره نشاط و امید به مناسبت هفته جوان با بیان اینکه در برخی ورزش ها جایگاه ما مطلوب بوده و در برخی در جایگاه مطلوبی قرار نداریم، اظهار کرد: فوتبال یکی از ورزش هایی است که از وضعیت مطلوبی برخوردار نبوده و زنجان تیمی در این رشته ورزشی ندارد.

استاندار زنجان با اشاره به برنامه ریزی ها برای آوردن یک تیم لیگ دسته اولی به استان زنجان طی سال گذشته، گفت: با توجه به اینکه برای حضور این تیم باید بازیکنان از سایر نقاط کشور به زنجان می آمدند تصمیم بر این شد تا با بودجه دو میلیارد تومانی تیمی با حضور ورزشکاران زنجانی در دسته دو راه اندازی شود.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه ناامیدی ویژگی خوبی برای جوانان این مرز و بوم محسوب نمی‌شود، تصریح کرد: دیداری با حضور ۴۰۰ نفر از جوانان در هفته‌های آتی برگزار خواهد شد که در از افرادی که دارای ایده و طرح بودند مشاورانی برای استاندار انتخاب خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سطوح مدیریتی باید جوان سازی شود، افزود: پنج خانم مدیر در زنجان و ۲۱ مدیر در سطح استان در مدیریت های مختلف صورت گرفته است.

حقیقی با اشاره به روی کار آمدن فرماندار و بخشداران جوان تر در استان زنجان، ابراز کرد: این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مراسم گفت: در برگزاری این برنامه روحیه همدلی با هموطنان سیل زده موج میزند چرا که بسیاری از عواملین این جشنواره هزینه خود را برای کمک به سیل زدگان اهداء کردند تا بتوانیم این جشنواره را در سطح مطلوب و با کمترین هزینه برگزار کنیم.

خلیلی در ادامه با اشاره به سخن رهبری در خصوص جوانان، که جوانان محور اصلی پیشرفت نظام اسلامی هستند عنوان کرد: در بیانیه رهبری و گام دوم انقلاب، اعتماد به جوانان تاکید و مسئولیت دادن به جوانان توصیه شده است که در اداره کل ورزش و جوانان استان نیز ما با انتخاب معاونین جوان در مسیر گام دوم انقلاب قرار گرفته ایم و توانستیم از از 22 پست مسئولیتی و سرپرستی 9 نفر از جوانان توانمند را انتخاب نماییم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در راستای تاکید بر اعتماد به جوانان افزود: هر زمان که به جوانان اعتماد کردم و مسئولیتی را به عهده آنان قرار دادم راضی بودم و در آینده نیز این روند ادامه دار خواهد بود.

در پایان مراسم نیز از جوانان برتر در عرصه های مختلف تجلیل و هدایایی به آنها اهداء شد.

//س

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ ]
جناب استاندار قول وقرارها ی قبلی حال فرهنگ وهنر استان هر روز وخیم تر می شود وبا تدبیر های پیش رو بسیار بدتر هم خواهد شد لطفا کارگروهی مشخص فرمایید تحقیق واعلام نمایند چرا فعالیت های ناچیز هنری وفیلم استان زنجان رو به نابودی است مسئله پول وکمک نیست
فرم ارسال نظر