logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۰۶۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

واحدهای تعطیل حوزه نساجی به چرخه تولید برمی‌گردند/ با بسیج کردن تمام قوای حاکمیتی مانع تعطیلی واحدهای تولیدی خواهیم شد

واحدهای-تعطیل-حوزه-نساجی-به-چرخه-تولید-برمی‌گردند-با-بسیج-کردن-تمام-قوای-حاکمیتی-مانع-تعطیلی-واحدهای-تولیدی-خواهیم-شد

معاون استاندار زنجان با اشاره به برنامه مدیریت استان برای احیای واحدهای راکد گفت: واحدهای تعطیل حوزه نساجی به چرخه تولید برمی‌گردند‏.

فرامرز نیک‌سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه سیاست استانداری و سازمان صمت استان زنجان احیا واحدهای تعطیل شده و نیمه تعطیل است، اظهار کرد: یک واحد فولاد سال گذشته به مالک جدید واگذار و احیا شد و اکنون بیش از 200 نفر مشغول کار در این واحد هستند.

وی با بیان اینکه احیا واحدهای تعطیل شده یک به یک در دستور کار قرار گرفته است، ابراز کرد: دو اقدام اساسی ما این است که اجازه ندهیم واحد تعطیل شود و از طرفی واحدهای تعطیل شده را به چرخه تولید برگردانیم.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه اینکه یک واحد نساجی در ابهر به سرمایه‌گذار جدید واگذار شده و راه اندازی شده است، عنوان کرد: یک واحد نساجی تعطیل شده دیگر به نام ابهر بافت نیز مشتریان زیادی دارد که برخی حاضرند همان صنعت را با همان ویژگی‌ها و تکنولوژی جدید راه اندازی مجدد کنند.

وی با بیان اینکه تاکید ما در خصوص ابهر بافت یک واحد تولیدی اشتغالزا است، خاطرنشان کرد: هنوز تصمیم قطعی در خصوص اینکه ابهر بافت به چه کسی واگذار شود را اخذ نکرده‌ایم.

نیک سرشت با تاکید بر اینکه ما با بسیج کردن تمام قوای دولتی و حاکمیتی اجازه نخواهیم داد واحدی تعطیل شود، گفت: ما با کمک گرفتن از قوه قضاییه، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، سازمانهای حمایتی، امور مالیاتی و خدماتی اجازه نمی‌دهیم واحد جدید دیگری تعطیل شود.

وی بیان کرد: ما به دنبال این هستیم تا واحدهایی که اکنون در حال فعالیت هستند نیز با حداکثر ظرفیت به کار خود ادامه دهند.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار جدید و احداث واحدهای جدید برنامه مدیریت ارشد استان است، اظهار کرد: ما تمام توان خود را در جهت رونق تولید در استان به کار خواهیم گرفت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر