logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۰۶۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان تاکید کرد

ضرورت حرکت به سمت دانشگاه های تیپ سوم و چهارم/ تقاضا برای تحصیلات تکمیلی در کشور بالا است

ضرورت-حرکت-به-سمت-دانشگاه-های-تیپ-سوم-و-چهارم-تقاضا-برای-تحصیلات-تکمیلی-در-کشور-بالا-است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: حرکت به سمت دانشگاه های تیپ سوم و چهارم از الزمات زمان است.

علیرضا فیروز امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در عصری قرار داریم که حرکت به سمت دانشگاه های تیپ سوم و چهارم از الزمات زمان است و دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه برنامه ریزی می کند.

وی با بیان اینکه حتما دانشگاه ها باید به سمتی بروند که کارآفرین باشند، افزود: در حال حاضر زمان  توجه به تجاری سازی پژوهش ها را پشت سرگذاشته ایم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی به سمت دانشگاه های کارآفرین حرکت کرده و در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی این موضوع را پیگیری می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با اشاره به تقاضای بالا در زمینه تحصیلات تکمیلی، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به تقاضای دوره های تحصیلات تکمیلی و دکتری در داخل کشور جواب داده است.

فیروز فر با بیان اینکه استقبال از دوره های تحصیلات تکمیلی بالا است، افزود: اگر به این سیل تقاضا پاسخ داده نمی شد،این حجم از دانشجویان به خارج از کشور روانه می شدند که مشکلات خاص خود را ایجاد می کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز تقاضاهای بسیاری برای تحصیلات تکمیلی در کشور وجود دارد.

این مسئول افزود:دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر بیشتر در زمینه بحث های کارآفرینی و مهارت گام بر می دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با بیان اینکه این دانشگاه کارآفرینی را سرلوحه استراتژی ها و اهداف دانشگاه قرار داده است، افزود: همه سیاست ها بر این موضوع می چرخد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر