logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۰۵۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
قزلباش در گفت‌وگو با موج رسا:

بیمه‌ها 200 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی زنجان بدهی دارند/ در سال 97 برای تامین بخشی از نقدینگی مجبور به اخذ وام از بانک‌ها شدیم

بیمه‌ها-200-میلیارد-تومان-به-دانشگاه-علوم-پزشکی-زنجان-بدهی-دارند-در-سال-97-برای-تامین-بخشی-از-نقدینگی-مجبور-به-اخذ-وام-از-بانک‌ها-شدیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به بدهی‌ها بیمه‌ها گفت: بیمه‌ها 200 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی زنجان بدهی دارند.

پرویز قزلباش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بدهی‌ بیمه‌ها اظهار کرد: طلب ما از بیمه‌ها 200 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت سال گذشته با وجود منابع محدود عملکرد بهتری داشت، ابراز کرد: بیمه سلامت در حد توان خود سعی کرد تا به تعهداتش تا حدودی عمل کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه متاسفانه تامین اجتماعی عملکرد ضعیفی در این حوزه دارد، افزود: تامین اجتماعی حتی بدهی‌هایی از سال 95 دارد که هنوز به ما پرداخت نکرده و همچنین بدهی‌هایی نیز مربوط به سالهای 96 و 97 دارد.

وی با بیان اینکه 50 درصد مراجعات ما بیمه شده‌های تامین اجتماعی هستند، عنوان کرد: این نشان می‌دهد که دانشگاه علوم پزشکی با 50 درصد پولی که می‌بایست در اختیار داشت، اداره شده است.

قزلباش با اشاره به اینکه بیمه شدگان تامین اجتماعی قشر زحمت کش و نیازمند جامعه هستند، خاطرنشان کرد: ما با تمام مشکلاتی که داریم قصد اضافه کردن مشکلات این قشر را نداریم و تا به امروز علی رغم این بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی، خدمات‌‌مان را به بیمه‌ شدگان کم نکرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی نیز هزینه‌های مختلفی دارد، گفت: ما در سال 97 برای تامین بخشی از نقدینگی مجبور به اخذ وام از بانک‌ها شدیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه این اخد وام برای این است که اجازه ندهیم مشکلات خودش را نشان دهد، اظهار کرد: ما تا جایی که امکان پذیر است اجازه نخواهیم داد این مشکلات به مردم منتقل شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر