logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۰۵۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان:

قراردادن سپاه در لیست گروه های تروریستی خطای استراتژیک است/ دشمنی آمریکای مستکبر با سپاه تازگی ندارد

قراردادن-سپاه-در-لیست-گروه-های-تروریستی-خطای-استراتژیک-است-دشمنی-آمریکای-مستکبر-با-سپاه-تازگی-ندارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی خطای استراتژیک است.

علیرضا فیروزفر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی،اظهارداشت: امپراطوری توخالی که توسط آمریکا با عنوان غرب تشکیل شده بود با پیروزی انقلاب اسلامی شکسته شد و هر روز نیز رو به زوال است.

وی ادامه داد: واهمه آمریکا و غرب از نظام اسلامی موجب شده تا دست به اقداماتی بزنند که بیشتر به ضرر خودشان است.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریست خطای استراتژیک برای آمریکا است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان بیان داشت: با این اقدام آمریکا از همان لحظه اول حمایت همه جانبه ای از سوی اقشار مختلف انجام و این امر نشان داد که این نهاد عظیم نعمت بزرگی برای نظام اسلامی محسوب می شود.

فیروز فر ادامه داد: این اقدام آمریکا باعث می شود که جهان ببیند سپاه چه قدرت عظیمی دارد و پرصلابت تر از گذشته خواهد بود.

وی با بیان اینکه در دوران نزدیک به ۴ دهه گذشته، سپاهیان جمهوری اسلامی از جانب اشرار و اجانب با طرح ادعاهای واهی مورد هجمه‌های بسیار بوده‌اند،افزود: اما سپاه در برابر کینه‌ ها و قساوت‌ های دشمنان سینه سپر کرده و ایستاده است.

این مسئول بیان داشت: دشمنی دولت و حاکمیت آمریکای مستکبر و ایادی بی‌اراده‌اش با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت ایران تازگی ندارد؛ بنابراین سپاه با تکیه بر ایمان و باور درونی با عزم و عزت در برابر تیرهای زهرآگین دشمنان سبک‌سر ایستاده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان ادامه داد: به یقین پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از ملت‌های رنج‌کشیده و مسلمان ابایی از تهدید و تهمت نخواهند داشت و منتظر تعریف و تمجید دشمنان نیز نخواهند بود که رسم مردان و زنان این دیار در دفاع از کیان دین و میهن به درازای تاریخ است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر