logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۰۵۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان در گفت وگو با موج رسا:

اقدام خصمانه آمریکا ارتباط دولت و سپاه را بیش از پیش گسترش خواهد داد/ ملت ایران سپاه را فرهنگ عزت و افتخار می دانند

اقدام-خصمانه-آمریکا-ارتباط-دولت-و-سپاه-را-بیش-از-پیش-گسترش-خواهد-داد-ملت-ایران-سپاه-را-فرهنگ-عزت-و-افتخار-می-دانند

استاندار زنجان با محکوم کردن اقدام آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه گفت: ملت ایران سپاه را فرهنگ عزت و افتخار می دانند.

فتح اله حقیقی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران اظهار کرد: همه ملت ایران سپاه را یک فرهنگ عزت و افتخار می دانند و آمریکا نیز از شروع انقلاب تاکنون خباثت های عملی خودش را نشان داده است.

وی با بیان اینکه این کار آمریکایی کار جدیدی نیست، ابراز کرد: اگر آمریکا در مورد سپاه غیر از این عمل می کرد باید شک می کردیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه سپاه نور چشم ملت و دولت است، خاطرنشان کرد: سپاه یادگار است و امام نیز در مورد سپاه این آرزو را داشت که ای کاش ایشان هم یک سپاهی بودند.

وی با تاکید بر اینکه اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، گفت: ما در این چهل سال انقلاب شاهدیم که در تمام  عرصه ها سپاه با اقتدار کامل حضور داشته است.

حقیقی با بیان اینکه سپاه از بدنه این نظام است، عنوان کرد: سپاه افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است و همیشه دوران هماهنگی بین دولت و سپاه وجود داشته و بعد از این افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: ارتباط بین سپاه و دولت در استان زنجان نیز از گذشته وجود داشته و اکنون نیز وجود دارد و در آینده افزایش هم خواهد یافت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر