logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۰۵۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
عضو سابق شورای مرکزی حزب اعتماد ملی:

تروریست واقعی ارتش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند/ سپاه نه تنها خط قرمز ملت بلکه ناموس تمام ایرانیان است/ دنیا می‌داند که سپاه با تروریست‌ها می‌جنگد

تروریست-واقعی-ارتش‌های-آمریکا-و-رژیم-صهیونیستی-هستند-سپاه-نه-تنها-خط-قرمز-ملت-بلکه-ناموس-تمام-ایرانیان-است-دنیا-می‌داند-که-سپاه-با-تروریست‌ها-می‌جنگد

عضو سابق شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا در ترویستی اعلام کردن سپاه پاسداران گفت: تروریست واقعی در ارتش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی مصداق می‌یابد.

جت‌الاسلام ابوالفضل شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: به لحاظ مقررات بین‌المللی و مبانی حقوق بین‌الملل این نوع تصمیمات خلاف قانون بین‌الملل است.

وی با بیان اینکه در قانون بین‌المللی هر کشوری نیروهای مختلف نظامی و دفاعی خاص خود را دارد، ابراز کرد: ایران نیز مانند سایر کشورهای نیروهای مسلح خود را دارد که در قالب ارتش، سپاه پاسداران، انتظامی و بسیج هستند.

عضو سابق شورای مرکزی حرب اعتماد ملی با بیان اینکه هر یک از این نیروهای مسلح بخشی از نیاز کشور را در حوزه امنیتی و دفاعی تامین می‌کنند، افزود: طبق قوانین بین‌المللی هیچ کشوری حق ندارد به صورت یکجانبه و خصمانه این نیروها را تروریست بنامد.

وی با تاکید بر اینکه تروریست واقعی ارتش‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی به صورت رسمی اعلام می‌کند که فلان شخصیت فلسطینی را ترور کنید و این کار را انجام می‌دهند و حملات تروریستی را به خانه‌های فلسطینی‌ها انجام می‌دهند. باید گفت که تروریست اینها هستند.

شکوری با بیان اینکه مردم دنیا می‌دانند که برچسب تروریست به سپاه پاسداران نمی‌چسبد، خاطرنشان کرد: تروریست تعریف خاص خود را دارد، مگر همین تروریست‌های داعشی که آمریکایی‌ها تروریستی بودن آنها را می‌دانستند، توسط سپاه پاسداران ما نابود نشد؟.

نماینده اسبق مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اینکه دنیا می‌داند که سپاه با تروریست‌ها می‌جنگد، تصریح کرد: تروریست واقعی نیروهای آمریکایی‌ هستند که در سوریه، افغانستان، عراق و دیگر کشورهای دینا مستقر هستند که سبب ناامنی آن مناطق شده‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما ناموس ملی ایرانیان هستند، اظهار کرد: سپاه نه تنها خط قرمز ملت بلکه ناموس تمام ایرانیان است چرا که اگر اینها نباشند مرزهای ما امنیت نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مگر سپاه پاسدارن و بسیج ما نبود که جلوی صدام متجاوز ایستاد، گفت: صدام همان شخصی بود که آمریکایی‌ها در جنگ تحمیلی علیه ملت ایران از وی حمایت کردند اما بعدها اقرار کردند که صدام متجاوز  و تروریست بود.

شکوری با بیان اینکه ملت ایران به هیچ وجه دست از حمایت خود از سپاه پاسداران برنمی‌دارد، عنوان کرد: این ما هستیم که باید سوال کنیم که آمریکایی‌ها در منطقه ما چه کار می‌کنند و به طور یقین باید اقدام متقابل در این راستا انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اقدام متقابل در برابر آمریکا حق دولت و مجلس ایران است، افزود: دستگاه دیپلماسی باید به نهادهای بین‌المللی مراجعه و ماهیت تروریستی نیروهای آمریکایی را افشا کند.

این عضو حزب اعتماد ملی با بیان اینکه منافقین سالهاست که تحت حمایت آمریکایی‌ها هستند، خاطرنشان کرد: ترورهای مختلف منافقین از مقامات ارشد جمهوری اسلامی گرفته تا مردم عادی از یاد هیچ کس نرفته است، همین منافقین و مریم رجوی اکنون در پناه و تحت حمایت آمریکاست، پس آمریکا اصلی‌ترین حامی تروریست و نیروهایش در منطقه مصداق بارز تروریست است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر