logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۰۵۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج):

سپاه پل و سد نمی ساخت، اهواز و آبادان زیر آب می رفت/سنگ اندازی ها مانع سپاه نمی شود

سپاه-پل-و-سد-نمی-ساخت،-اهواز-و-آبادان-زیر-آب-می-رفت-سنگ-اندازی-ها-مانع-سپاه-نمی-شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) گفت: اگر سپاه در زمینه پل و سد سازی اقدام نمی کرد امروز اهواز و آبادان زیر آب می رفتند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسن بیگدلی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان اظهار داشت: این دیدار به منظور تجدید میثاق با جایگاه امامت و ولایت و پیروی از مقام معظم رهبری برگزار شده است.
وی با بیان اینکه طبق اصل ۱۵۱ قانون اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ کشور است، افزود: اگرچه معاندین داخی و خارجی این موضوع را برنتابیده و نیرنگ و توطئه برای مقابله با انقلاب و دستاودهای می کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه این مشکل سازی ها سپاه را از برنامه خود به عقب نمی راند و در مسیر خود مستحکم و غنی می کند،افزود: این سنگ اندازی ها نشان می دهد که این نهاد مقدس در مسیری صحیح گام بر می دارد همانگونه که نمره قبولی خود را از مقام معظم رهبری و مردم کسب کرده است و مردم قدردان آن هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به الگوگیری حزب الله لبنان،حشدالشعبی و لشکرهای اسلامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که این گروه ها از مقاومت دست برنمی دارند.
حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه هرجا که نیاز بوده است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه در نقاط ضعف به صحنه آمده است، افزود: خودکفایی در بحث بنزین  با راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس یکی از این نمونه ها محسوب می شود.

 

*فعالیت های سپاه در زمینه سازندگی

وی با اشاره به فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سکوهای استخراج گاز در پارس جنوبی،گفت: همچنین در بحث سازندگی در اقصی نقاط ایران اسلامی این نیرو فعالیت های مثمر ثمری انجام داده است.

این مسئول با بیان اینکه اگر سپاه در زمینه پل و سد سازی اقدام نمی کرد امروز اهواز و آبادان زیر آب می رفتند،افزود: اگر حمایت می شد در بالا دست سد کرخه نیز با ۵ میلیارد متر مکعب سد سازی انجام می شد تا از مخاطرات در امان باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به برگزاری 2 هزار و 692 نشست و گردهمایی بصیرتی از سوی سپاه و بسیج، یادآور شد: بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر در این نشست ها شرکت کردند.

 

*ترامپ می داند سپاه چه جایگاهی دارد

حجت الاسلام بیگدلی ادامه داد: ترامپ به دنبال تروریست معرفی کردن سپاه است چرا که می داند این نهاد مقدس چه پایه محکمی دارد و اگر در جایگاه عظیم خود قرار گیرد همه نحله ها را به خود جذب می کند.
جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این دیدار اظهارداشت: فعالیت های خوبی از سوی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در سال گذشته انجام شده است.

سرهنگ طهماسبی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در چهل سالگی نظام، از تشکیل  کارگروه های مختلف در زمینه های فرهنگی و اقتصادی با حضور نخبگان بسیجی خبرداد و گفت: سالانه۲۰ هزار برنامه فرهنگی در سطح نواحی و پایگاه های مقاومت استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ هزار نفر از برنامه فاخر فصل شیدایی در سال گذشته بازدید کردند،افزود: عملیات فرهنگی راهیان نور نیز سال گذشته بدون کوچکترین مشکلی برگزار شد و تا ۱۱ فروردین امسال ادامه یافت.
این مسئول از آمادگی گردان های سپاه استان برای مواقع اضطراری خبر داد و گفت: تیپ 36 انصارالمهدی با حضور در عرصه های مردم داری فعالیت های خود را انجام می دهد.

 

*اجرای 600 پروژه اقتصاد مقاومتی در زنجان

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اجرای 600 پروژه اقتصاد مقاومتی از سال ۹۲ خبرداد و گفت: در حوزه آسیب های اجتماعی نیز برای مقابله با پدیده طلاق و اعتیاد با پویش مردمی اقدامات مطلوبی انجام شده است.

طهماسبی از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خبرداد و گفت: در سیل اخیر نیز زنجان استان معین مازندران شد و از نخستین روزها کمک های خود را به این مناطق ارسال کرد.

وی از حضور اکیپ های پزشکی در این مناطق خبرداد و گفت: کمک های مردمی در پایگاه های مقاومت جمع آوری می شود.

این مسئول بیان داشت: امروز هم آسپزخانه سیار استان به این مناطق اعزام می شود تا خدمات رسانی کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر