logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۰۴۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی ذره‌ای کوتاه نمی‌آید/ در برابر فتنه‌های دشمن با تمام قدرت ایستاده‌ایم

سپاه-در-پاسداری-از-انقلاب-اسلامی-ذره‌ای-کوتاه-نمی‌آید-در-برابر-فتنه‌های-دشمن-با-تمام-قدرت-ایستاده‌ایم

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات سپاه در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر فتنه‌های دشمن با تمام قدرت ایستاده است.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه زنجان با تبریک سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) که به روز پاسدار نامگداری شده است اظهار کرد: امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند و فرمودند راه جدم رسول گرامی را ادامه داده و در راه دفاع از اسلام زیر بار ظلم نخواهم رفت.

وی با اشاره به اینکه دشمن تصور می‌کرد که با به شهادت رساندن امام حسین(ع) و یارانش کار اسلام تمام شد تصریح کرد: بعد از نزدیک به یک هزار و 400 سال از واقعه عاشورا می‌گذرد و هر سال عظمت سیدالشهدا(ع) بیشتر می‌شود که نمونه آنها ماه محرم و اربعین حسینی که بزرگترین تجمع مسلمانان و شیعیان جهان در کربلا اتفاق می‌افتد که دشمنان در صدد ضربه زدن به این تجمع و عظمت با شکوه در چند سال گذشته بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امام راحل راه شهدا را در پیش گرفتند و مردم به ندای امام لبیک گفتند و رژیم طاغوتی را سرنگون کردند عنوان کرد: مردم یکجا به امام راحل لبیک گفتند و رژیم طاغوت را از کشور بیرون راندند و بعد از پیروزی انقلاب دشمن برای مقابله با انقلاب به پا خواست و از بدو پیروزی انقلاب نیز انواع توطئه‌ها را علیه انقلال انجام دادند و همچنین از عظمت انقلاب اسلامی واقف بودند و برای براندازی انقلاب فتنه های مختلفی را انجام دادند.

وی عنوان کرد: حضرت امام(ره) با دید عمیق و آینده نگری که داشت می‌دانست که دشمن دست بردار نخواهد بود گفت: یکی از تدابیر تاریخی امام تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و این حلقه با تدبیر امام و تشکیل بسیج تکمیل شد.

سردار کرمی بیان کرد: در کمترین زمان سپاه پاسداران آنچنان از خود درخشش نشان داد که امام راحل سالروز ولادت امام حسین(ع) را به عنوان روز پاسدار اعلام کردند و مقام معظم رهبری نیز در جمع فرماندهان فرمودند با این نامگذاری امام راحل جهت حرکت سپاه مشخص شده و امام(ره) تکلیف سپاه را برای پاسداری از انقلاب اسلامی برای همیشه مشخص کردند.

وی با بیان اینکه این به معنی این است که سپاه در دفاع از انقلاب باید حسین وار عمل کند افزود: در جایی که خطر انقلاب را تحت میکند سپاه وارد عمل می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه با شروع جنگ سپاه در صحنه‌های مختلف طبق قانون و فرمان امام نقشه‌های بسیار ارزشمند و زیبایی را ایفا کردند عنوان کرد: در صحنه‌های مختلف و بحرانهایی که در سطح کشور در برخی از استانها ایجاد شده و برخی از استانها از کنترل خارج شده بود که سپاه با همکاری ارتش و نیروی انتظامی با فرمان امام راحل توانستند کنترل را در دست بگیرند و امنیت را در کشور برقرار کنند.

وی خاطر نشان کرد: با فرمان امام راحل سپاه و نیروهای مردم تحت عنوان بسیج عمومی وارد میدان جنگ شدند و هشت سال دوش به دوش ارتش در برابر دشمنان ایستادند.

سردار کرمی خاطر نشان داد: سپاه بسیج و ارتش در جنگ تحمیلی آن چنان حماسه‌ای ایجاد کردند که امام فرمود من بازوی شما را از دور می‌بوسم و امام در جمله تاریخی دیگری در مورد سپاه فرمودند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی با اشاره به فعالیت سپاه در صحنه‌های مختلف امنیتی ابراز کرد: در حال حاظر نیز سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و سربازار گمنانم امام زمان(عج) و اطلاعات با پشتیبانی دستگاههای قضایی و رهنمورهای مقام معظم رهبری امنیت را در کشورمان برقرار کرده و فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به نقش مستشاری سپاه در کشورهای مسلمان افزود: با اقدامات مستشاری سپاه امروز فرمایش امام راحل در خصوص تشکیل بسیج جهان اسلام محقق شده و بسیج در کشورهای مسلمان سوریه، لبنان، غزه، عراق، فلسطین و غیره ایجاد شده و کمیته های مردمی نیز در بحرین تشکیل شده است.

وی با اشاره به نقش سپاه در تامین امنیت پروازها در اوایل انقلاب عنوان کرد: زمانی که هواپیماهای ما را می‌ربودند و حیثیت جمهوری اسلامی را خدشه‌دار می‌کردند که با فرمان حضرت امام(ره) با ورود سپاه امنیت پروازها در کشور ایجاد شد.

سردار کرمی با بیان اینکه بسیج در قشرهای مختلف در کشور سازماندهی شده و هزاران گردان در سطح کشور گوش به فرمان امام هستند و هر تهدیدی از طرف دشمن وجود داشته باشد در نطفه خقه خواهند کرد گفت: امنیتی که مردم ایجاد می‌کند امنیت پایدار است و هیچ امنینی پایدار نخواهد بود مگر امنیتی که مردمی باشد که در این راستا کارهای بزرگی انجام شده است.

وی با اشاره به اهداف شوم دشمن در جنگ فرهنگی علیه ملت ایران بیان کرد: دشمن با تمام قدرت و با کمک ابزارهای مختلف فرهنگی و پیشرفته وارد عمل شده که سپاه با تمام قدرت در برابر این حجمه‌ها  ایستاده و مقابله می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی به منظور بصیرت افزایی در جامعه گفت: سالانه 20 هزار کار فرهنگی توسط سپاه در استان زنجان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب سرسوزنی کوتاه نمی‌آید و این رسالت٬ اهداف و ماموریت سپاه است.

سردار کرمی بیان کرد: بحول قوه خدا در گام دوم انقلاب هم همراه با ملت ایران تحت منویات مقام معظم رهبری این ماموریت سپاه با تمام قدرت ادامه خواهد داشت.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر