logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۰۴۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

وصول بیش از 91 میلیارد ریال از جرایم نقدی تعزیراتی در زنجان/ برخورد قاطع با متخلفان ادامه دارد

وصول-بیش-از-91-میلیارد-ریال-از-جرایم-نقدی-تعزیراتی-در-زنجان-برخورد-قاطع-با-متخلفان-ادامه-دارد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به وصول بیش از 91 میلیارد ریال از جرایم نقدی گفت: همچنان برخورد قاطع با متخلفان ادامه دارد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگا موج رسا; از ارجاع بیش از چهار هزار پرونده تخلفاتی پس از قطعیت احکام صادره به واحد اجرای احکام خبر‌داد و اظهار کرد: برخورد با متخلفان صنفی در زنجان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با پیگیری واحد اجرای احکام این اداره کل و پس از سیر مراحل قانونی، بیش از 91 میلیارد و 550 میلیون ریال از جرایم نقدی وصول شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به بازدید سرزده تیم ویژه بازرسی از رستورانها  سطح استان ابراز کرد: تا پایان تعطیلات این بازرسی‌ها ادامه دارد.

وی بیان کرد: در این طرح از رستورانها‌، مراکز تهیه و عرضه غذا‌، فروشندگان آجیل و خشکبار و غیره بصورت کاملا سرزده بازدید شده و با متخلفان برابر قانون برخود می‌شود.

ممیزی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از پنج هزار پرونده تخلفاتی مورد رسیدگی قرار گرفت  افزود: این 5 هزار و 4 فقره پرونده تخلفاتی در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت ، دارو و درمان تشکیل شد و در این مدت به تعداد 5 هزار و 67 فقره پرونده رسیدگی شده است.

وی افزود: بر اساس آراء صادره متخلفان به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 336 میلیارد ریال محکوم شدند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر