logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۰۴۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

واردات بی رویه تهدیدی برای کشور است/ نباید به دشمن دل ببندیم

واردات-بی-رویه-تهدیدی-برای-کشور-است-نباید-به-دشمن-دل-ببندیم

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به لزوم توجه به تولید ملی گفت: واردات بی رویه تهدیدی برای کشور است.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به روز زمین در فلسطین اشغالی اظهار کرد: بیش از 80 سال قبل صهیونیست ها با توطئه انگلستان در فلسطین نفوذ کرده و با تهدید و شکنجه فلسطینی ها رو بیرون کردند، اظهار کرد: با حمایت و برنامه ریزی انگلیسی ها دولت جعلی و اشغالی صهیونیستی نژاد پرست کودک کش اسرائیل به وجود آمد.

وی افزود: اگر آن روز مسلمانان همدل و یکصدا در مقابل اینها می ایستادند امروز به این فلاکت دچار نمی شدند، حکومت هایی که ادعای مسلمانی داشتند هر یک به دلیل منافع خود سکوت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا گام به گام نقشه خود را اجرایی می کند، ابراز کرد: بعد از اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی کشورهای مدعی اسلام اعتراضی نکردند تا اینکه این روزها جولان اشغالی نیز چنین شد.

وی بیان کرد: با اینکه مجامع بین المللی این موضوع را قبول ندارند اما آمریکا به هیچ منطقی پای بند نیست و کسانی که ادعای اسلام دارند نیز با اینها سازش کردند و ساکت شدند.

آیت الله خاتمی با اشاره به 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی عنوان کرد: در این روز طومار 2500 ساله طاغوت درهم شکست.

وی با اشاره به 25 رجب سالروز شهادت باب الحوائج موسی بن جعفر (ع ) این روز به ساحت ولی الله اعظم و عموم مسلمین تسلیت گفت.

امام جمعه زنجان به 13 فروردین ماه روز آشتی با طبیعت اشاره کرد و خواستار مراعات مردم در حفظ طبیعت و جلوگیری از آسیب به درختان و باغات شد.

وی با اشاره به 27 ماه رجب این روز را بزرگترین عید جهان بشریت دانست و گفت: بعثت پیامبر(ص ) بزرگترین نعمت است.

آیت الله خاتمی در بخش دیگری از سخنانش به بیانیه گام دوم انقلاب و سخنان مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام رضا (ع ) اشاره کرد و افزود: این ها نقشه راه هستند که باید تکرار و بیان شود و اقدام عملی در این راستا انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید به دشمن دل ببندیم به دشمنی 70 ساله آمریکایی ها با ملت ایران اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها بعد از انقلاب هرگونه دشمنی را با ملت ایران داشتند و انسان عاقل هیچ گاه به چنین دشمنی دل نمی بندد.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه اتحادیه اروپا نیز از پشت به ما خنجر می زند، ابراز کرد: در این 9 ماه تمام وعده های اروپایی ها نسیه بوده است.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری خطر تقی زاده ها همیشه در تاریخ وجود داشته است، عنوان کرد: امروز نیز کعبه آمال برخی نگاه به بیگانه است.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه واردات بی رویه تهدیدی برای کشور است، افزود: همه باید دست به دست هم دهیم و تحریمها را تبدیل به فرصت کنیم.

وی در پایان به سیل استانهای شمالی کشور اشاره کرد و خواستار کمک مالی مردم نوع دوست استان زنجان به سیل زدگان شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر