logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۰۳۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سردار سلامی در جلسه مسئولین ستاد کل نیروهای مسلح:

۷ استان معین در بازسازی مناطق سیل زده گلستان مشارکت می کنند

۷-استان-معین-در-بازسازی-مناطق-سیل-زده-گلستان-مشارکت-می-کنند
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ۷ استان معین در بازسازی گلستان مشارکت می کنند، گفت : برای بازسازی استان گلستان از الگوی کرمانشاه استفاده کردیم که الگوی خوب و موفقی بود .

به گزارش موج رسا; به نقل از گلستان ما؛ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در گرگان در جلسه مسئولین ستاد کل نیروهای مسلح جهت امداد رسانی به مناطق سیل زده اظهار کرد : ما قبل از این اتفاق در 28 اسفند ماه نیز با استان در ارتباط بودیم ، از پریشب که سردار معروفی ابعاد این ماجرا را تشریح کرد به همه سپاه های استانی ابلاغ کردیم که همه امکانات خود را برای این منطقه بسیج کنند و به فرماندهان نیروی زمینی وهوافضا هم ابلاغ کردیم که امکانات خود را آماده داشته باشند .

سردار سلامی افزود : از دیروز که پیام آقا صادر شد ، با 20 فرمانده سپاه استانی تلفنی صحبت کردم ،  امکانات خوبی اعم از چادر ، پتو ، عذا ، آب ، تجهیزات مهندسی تهیه و به سمت استان گلستان گسیل شده است که بخشی رسیده و بخشی نیز در ادامه خواهد رسید .

وی در خصوص برنامه های آینده برای بازسازی مناطق سیل زده استان گلستان گفت : برای آینده نیز برنامه ریزی کردیم تا ظرف یک ماه آینده وضعیت مناسبی را ایجاد کنیم به همین منظور ما برای این استان هفت استان را معین قرار دادیم و قرار شد سردار معروفی بلوک بندی کند و هر بلوک برای بازسازی به یک استان داده شود.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد : برای بازسازی استان گلستان از الگوی کرمانشاه استفاده کردیم که الگوی خوب و موفقی بود .

سردار سلامی اضافه کرد : بسیج سازندگی استان گلستان موظف است این بلوک بندی و محور ها را مشخص و نظارت کند .

وی همچنین ادامه داد : با همه سپاه های استانی این ارتباط و همکاری متقابل وجود دارد و مسولیت امور مهندسی زرساختی نظیر پل ، جاده و ترمیم اینها به نیروی زمینی واگذار شده است .

جانشین سپاه تاکید کرد : اگر سردار معروفی فرمانده سپاه استان گلستان تشخیص بدهند که نیاز به احداث بیمارستان صحرایی می باشد ، نیروی زمینی سپاه بی درنگ آن را ایجاد خواهد کرد .

سلامی با بیان اینکه بعد از صدور فرمان مبارک حضرت آقا همه امکانات را بسیج کردیم ، تصریح کرد : با همه وجود اینجا کنار مردم هستیم تا وضعیت به شرایط قبل برگردد و این امید را می دهیم که شرایط بهتر از قبل خواهد شد .

وی از اجرای برنامه های فرهنگی امیدبخش در مناطق سیل زده خبر داد و گفت : این واقعه فرصتی است تا وحدت و همدلی خودمان را با برادران اهل تسنن که در سیل اخیر گرفتار شده اند را نشان دهیم و وحدت و علاقه مندی خودمان به یکدیگر را استحکام ببخشیم .

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر