logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۰۳۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

تحقق رونق تولید با مدیریت جهادی و حضور جوانان مومن و توانا /حماس قدرتمند روزگار رژیم جعلی را تیره و تار کرده است

تحقق-رونق-تولید-با-مدیریت-جهادی-و-حضور-جوانان-مومن-و-توانا-حماس-قدرتمند-روزگار-رژیم-جعلی-را-تیره-و-تار-کرده-است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: رونق تولید با مدیریت جهادی و حضور قدرتمند جوانان مومن، انقلابی دانا و توانا محقق می شود.

به گزارش موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم معنوی اعتکاف، اظهار داشت: حضور مردم به ویژه جوانان در مراسم اعتکاف هرسال افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه اعتکاف از رویش های انقلاب اسلامی محسوب می شود، تصریح کرد: این مراسم معنوی هر ساله در ایام البیض در مناطق مختلف کشور برگزار می شود.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز عملیات فتح المبین، ادامه داد: در این عملیات 2 هزار و 500 کیلومتر از خاک کشور پس گرفته شد و جایگاه ایران در عرصه ایستادگی،مقاومت و دفاع ارتقا یافت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه این عملیات به صورت مشترک بین سپاه و ارتش جمهوری اسلامی اجرایی شد، افزود: 4 لشگر عراق منهدم و 15 هزار نفر اسیر و 25 هزار از نیروهای دشمن کشته و مجروح شدند.

آیت الله خاتمی با اشاره به سالروز  ترور روحانی و پایه گذارعزیز و قدرتمند حماس، شیخ احمد یاسین توسط رژیم غاصب اسرائیل در سال 2004، افزود: امروز حماس قدرتمند روزگار رژیم جعلی را تیره و تار کرده است و به برکت خون شهدای مظلوم، جبهه مقاومت ادامه یافته است.

وی با بیان اینکه اسلام هراسی و ایران هراسی به خاطر اینکه ایران پرچمدار مقاومت در غرب آسیا و دنیا است و در برابر این جنایتکاران ایستاده است،از توطئه های دشمنان است،افزود: همه خبرگزاری های غرب و اروپا حملات تروریستی را حمله مسلحانه عنوان می کنند.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: افول قدرت استکباری غرب مانند قدرت استعماری شرق کمونیست محقق شده و امروز ایران اسلامی در جایگاه بالایی در جهان قرار گرفته است.

آیت الله خاتمی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افتتاح چهار فاز از پارس جنوبی خبری شیرین بود که روزانه 100 میلیون متر مکعب افزایش برداشت گاز توسط فرزندان رشید و جوان قرارگاه خاتم الانبیا محقق شد که این امر توسط جوانان مومن، انقلابی، دانا و توانا محقق شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان سال رونق اقتصادی، افزود: این شعار در راستای اقتصاد مقاومتی بیان شد و در این بیانات به استفاده از توانایی جوانان توانمند و مومن تاکید شده است.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه خوشبختانه مردم به اقتصاد مقاومتی توجه کرده و در ایام نزدیک به عید کالای ایرانی خریداری کردند، افزود: خرید کالای خارجی موجب بیکاری کارگر ایرانی می شود.

امام جمعه زنجان گفت: خرید کالای ایرانی موجب بی نیاز از بیگانگان شده اگر چه ضروری است تولید کنندگان به کیفیت کالا توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اقدامات جدی برای جلوگیری از کالای قاچاق،یادآور شد:رونق تولید با مدیریت جهادی و حضور قدرتمند جوانان مومن، انقلابی دانا و توانا محقق می شود.

آیت الله خاتمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع خبرگان رهبری افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری ایران مقتدر امروز هم مانند آغاز انقلاب با چالش های مستکبران روبرو است اما با تفاوتی کاملا معنادار و اگر چالش دیروز با آمریکا بر سر کوتاه کردن دست عمال بیگانه یا تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در تهران یا رسوا کردن لانه جاسوسی بود، امروز چالش بر سر حضور ایران مقتدر در مرزهای رژیم غاصب صهیونیستی و برچیدن نفوذ نامشروع آمریکا از منطقه غرب آسیا است.

وی گفت:امروز چالش آمریکا بر سر حمایت جمهوری اسلامی از مبارزان و مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین های اشغالی و دفاع از پرچم برافراشته حزب الله و مقاومت در سراسر این منطقه است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: اگر آنروز مشکل غرب خرید تسلیحات ابتدایی برای ایران بود امروز مشکل آنها جلوگیری از انتقال سلاح های پیشرفت به نیرویی مقاومت است.

آیت الله خاتمی گفت: اگر آنروز گمان آمریکا آن بود که با چند ایرانی خود فروخته و هواپیما و بالگرد خواهد توانست بر نظام اسلامی و ملت ایران فائق آید امروز برای مقابله سیاسی و امنیتی در برابر ایران خود را محتاج ائتلاف بزرگ از ده ها دولت معاند یا مرعوب می داند.

وی گفت: البته بازهم دشمنان در رویارویی با ایران شکست می خورند و ایران به برکت انقلاب، امروز در جایگاهی متعالی و شایسته حضور داشته و از بسی گردانه های دشوار در مسائل اساسی عبور کرده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر