logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۰۳۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سردار باقرزاده در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور:

گنج دفاع مقدس را از طریق راهیان نور می توان استخراج کرد

گنج-دفاع-مقدس-را-از-طریق-راهیان-نور-می-توان-استخراج-کرد
فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بهترین استخراج گنج دفاع مقدس، از طریق سفر به اردوهای راهیان نور محقق می شود.

به گزارش موج رسا; به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خبرنگار کوله بار، سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که به میزبانی استان مازندران و با حضور کاروان های راهیان نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از سفرهای اثرگذار  و معنوی محسوب می شود که نسل امروزی را با وقایع و حماسه های دفاع مقدس آشنا می سازد، گفت:  امام خامنه ای بارها در سخنرانی هایشان به نکات کلیدی درباره اردوهای راهیان نور اشاره داشتند و ایشان فرموده اند که اردوهای راهیان نور ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت است.

وی ادامه داد: زیارت با معرفت یعنی زیارت با بینش و بصیرت و یقینا شهدای دوران دفاع مقدس هم بر اساس معرفت و اعتقاداتشان بود که به جبهه های جنگ رفتند و جانشان را در راه اسلام و ولایت فقیه اهدا نمودند.

سردار باقرزاده تاکید کرد: امام خامنه ای فرموده اند که باید از فناوری راهیان نور جهت استخراج گنجینه دفاع مقدس بهره ببریم و این یعنی اینکه بهترین استخراج گنج دفاع مقدس، از طریق سفر به اردوهای راهیان نور محقق می شود.

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه افزود: معتقدم که ما هنوز نتوانسته ایم هم لایحه های پر ارزش و رگه های ارزشمند این گنج بزرگ دفاع مقدس را شناسایی کنیم.

وی اضافه کرد: فرهنگ دفاع مقدس باعث ایجاد روحیاتی که عبارتند از نفی ظلم و هیهات من الذله، اعتماد به نفس،روحیه تعامل و وحدت،بی اعتمادی به بیگانگان،تسلیم ناپذیری در برابر دشمن،اشتیاق برای مقابله با دشمن و امیدوار بودن در همه حال، تقویت روحیه ایثار و مقاومت می شود

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر