logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۰۲۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل میراث ‌فرهنگی استان زنجان:

جاذبه های گردشگری استان زنجان آماده بازدید گردشگران است/خدمات رسانی 107 اقامتگاه بوم گردی در ایام نوروز

جاذبه-های-گردشگری-استان-زنجان-آماده-بازدید-گردشگران-است-خدمات-رسانی-107-اقامتگاه-بوم-گردی-در-ایام-نوروز

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان زنجان گفت: با تهمیدات اندیشه شده و با توجه به ظرفیت های موجود در زنجان، استان آماده بازدید گردشگران است.

 

یحیی رحمتی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: ظرفیت های گردشگری استان زنجان برای بازدید علاقه مندان آماده سازی شده است و با توجه به این ظرفیت ها انتظار افزایش آمار گردشگران را داریم.

وی با بیان اینکه نوروز امسال تعداد گردشگران و مسافران استان زنجان افزایش چشمگیری داشت، گفت: پیش بینی می‌ شود تعطیلات نوروز 98 تا 30 درصد افزایش گردشگر داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در نوروز 97 آمار بازدید گردشگران از موزه های زنجان رشد ۱۴ درصدی داشت، گفت: برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان بوم گردی را یکی از ظرفیت های گردشگری زنجان عنوان کرد و گفت: 107 اقامتگاه بوم گردی در زنجان فعال است که یک هزار و 400   تخت را به مجموعه اقامتی اضافه کرده است.

رحمتی ماندگاری مسافران در زنجان ، تقویت جاذبه ‌ها و توزیع مناسب سفر را از برنامه های استان برشمرد و گفت: تلاش کرده ایم در نوروز 98 جاذبه های بیشتری به گردشگران معرفی شود.

وی با اشاره به ظرفیت های صنایع دستی زنجان، گفت: امسال بر خلاف سنوات گذشته بازارچه صنایع دستی موقت در شهر زنجان دایر نمی شود.

این مسئول با اشاره به فعالیت بازارچه دائمی جنب رختشویخانه واقع در سعدی وسط،خاطرنشان کرد: همه واحدهای صنایع دستی فعال در ایام نوروز فعال می شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه همزمان با سال نو بازارچه داخل ارگ سلطانیه نیز افتتاح می شود، تصریح کرد: در این بازارچه نیز محصولات صنایع دستی مختلف استان عرضه می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر