logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۰۲۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان:

بالا بودن آمار طلاق در شهرستان خرمدره نسبت به سایر شهرستانهای استان زنجان

بالا-بودن-آمار-طلاق-در-شهرستان-خرمدره-نسبت-به-سایر-شهرستانهای-استان-زنجان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان از بالا بودن آمار طلاق در شهرستان خرمدره نسبت به سایر شهرستانهای استان زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; ماهرخ بلوری در شورای راهبردی جمعیت استان با اشاره به اینکه اواخر سال 95 تدوین سند وضعیت زنان و خانواده به استان ابلاغ شد، اظهار کرد: از ابتدای سال 96 این موضوع را به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سپردیم.

وی با اشاره به در نظر گرفتن اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه در تدوین این سند، ابراز کرد: تاکید شده بود که آمارهای سال 95 را پایه قرار دهیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با اشاره به اینکه امید به زندگی به 80 سال نزدیک می‌شود، عنوان کرد: ما برای سال آینده 10 راهبرد، 10 هدف  30 برنامه را در دستو کار اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان قرار دادیم.

وی با اشاره به بالا بودن طلاق در شهرستان خرمدره نسبت به سایر شهرستانها خاطرنشان کرد: با بررسی میدانی و چهره به چهره که ما داشتیم بیکاری و مشکل اقصادی دلیل افزایش طلاق عنوان کردند.

بلوری با اشاره به اینکه یکی دیگر از دلایل افزایش طلاق نبود روستا است، افزود: هرچند که ما افزایش طلاق را در روستاهای استان داریم اما وجود روستاها در کاهش آمار طلاق موثر است.

//س

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر