logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۰۲۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

توقیف خودروهای هنجارشکن چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز/ پلیس زنجان با هنجارشکنان چهارشنبه سوری برخورد می‌کند

توقیف-خودروهای-هنجارشکن-چهارشنبه-سوری-تا-پایان-تعطیلات-نوروز-پلیس-زنجان-با-هنجارشکنان-چهارشنبه-سوری-برخورد-می‌کند-

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به توقیف خودروهای هنجارشکن چهارشنبه سوری گفت: پلیس زنجان با هنجارشکنان چهارشنبه سوری برخورد می‌کند.

به گزارش موج رسا;سردار رحیم جهانبخش با اشاره به نزدیکی چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: پليس مخالف شادي مردم نيست و استراتژي پليس در چهارشنبه آخر سال همراهي با شادي مردم است.

وي ادامه داد: مردم فهيم و با بصيرت ما شايسته خدمتگزاري اند و ما خدمت گذار مردم هستيم پليس مخالف تخليه هيجان و شادي مردم نيست و مردم مي‌توانند با رعايت موازين شرعي و قانوني با محوريت خانواده و محله در چهارشنبه آخر سال شادي كنند.

اين مقام مسئول تصريح كرد: پليس نيز در چهارشنبه آخر سال در جاي جاي سطح شهرهاي استان حضور پر رنگي خواهد داشت تا مردم بتوانند در آرامش و امنيت كامل به شادي بپردازند.

سردار جهانبخش اظهار داشت: در چهارشنبه آخر سال پليس با افراد سودجو و كساني كه بخواهند با استفاده از اين فرصت اقدام به تجمع كرده و آسايش و امنيت عمومي مردم را بهم بزنند بشدت برابر قانون برخورد مي‌كند.

فرمانده انتظامي استان گفت: ايجاد سد معبر، راهبندان، تخريب اموال عمومي و سلب آسايش شهروندان از خطوط قرمز پليس محسوب و كساني كه بخواهند به امنيت عمومي مردم لطمه وارد كرده و ارزش‌هاي ديني و اسلامي را لكه دار كنند بشدت برخورد خواهد شد.

وی تاكيد كرد‌: خودروهايي كه از داخل آنها ترقه و مواد محترقه به خارج پرتاب شود خودروي آنها توقيف و تا پايان تعطيلات نوروز خودرو ترخيص نخواهد شد و افراد بازداشت شده نيز تا پايان سيزده فروردين مهمان پليس خواهند بود.

سردار جهانبخش به خانواده‌ها هشدار داد‌: مراقبت بيشتري از فرزندان خود بعمل آوردند و يك لحظه شادي را با يك عمر پشيماني عوض نكنند.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر