logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۰۲۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان:

توقف گردشگران در سلطانیه کمتر از 8 ساعت است/ ساماندهی اطراف پل تاریخی میربهاالدین زنجان بر عهده خدمات شهری است

توقف-گردشگران-در-سلطانیه-کمتر-از-8-ساعت-است-ساماندهی-اطراف-پل-تاریخی-میربهاالدین-زنجان-بر-عهده-خدمات-شهری-است

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان در مورد وضعیت نامطلوب اطراف پل میربهاالدین زنجان گفت: ساماندهی اطراف پل تاریخی میربهاالدین زنجان بر عهده خدمات شهری است.

یحیی رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد رونق گردشگری در سلطانیه اظهار کرد: سلطانیه هنوز به آن رونق گردشگری کامل نرسیده ولی در چند سال اخیر کارهای زیادی در رونق گردشگری این شهرستان انجام شده است.

وی تصریح کرد: بحث رونق گردشگری تنها در سلطانیه نیست رونق گردشگری شهر سلطانیه به صورت محور و زنجیره‌ای به خدابنده و غار کتله خور و غیره است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان بیان کرد: در حوزه گردشگری با کمبود اعتبار مواجه هستیم و هنوز 5 سال اعتبار این بخش به اندازه یک سال سال 89 نیست.

وی با اشاره به توقف گردشگری در شهرستان سلطانیه اشاره و عنوان کرد: اقامت به معنی این است که توقف گردشگر در یک مقصد گردشگری بالای 8 ساعت باشد ولی در سلطانیه توقف گردشگری به 8 ساعت نرسیده است و اولین کار برای رساندن به این هشت ساعت است.

رحمتی عنوان کرد: سلطانیه هنوز کف انتظار من در حوزه گردشگری نیست ولی این به معنی این نیست که بخش گردشگری در این شهرستان رها شده است.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب اطراف پل میربهاالدین زنجان عنوان کرد: این پل از لحاظ سازه‌ای به ما مربوط است و رسیدگی بر محوطه آن به عهده خدمات شهری بوده و خود پروژه نیز به شهرداری واگذار شده و شهرداری در برنامه خود قرار داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان بیان کرد: در خود پل و سازه آن مشکلی نداریم و بحث تردد خودرو را که جلو آن نیز گرفته شد.

//ع

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر