logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۰۱۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان خبرداد

برگزاری سالانه 500 یادواره شهید در استان زنجان/ قانون جامع ایثارگری را سندی برای مطالبه ایثارگران

برگزاری-سالانه-500-یادواره-شهید-در-استان-زنجان-قانون-جامع-ایثارگری-را-سندی-برای-مطالبه-ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: نزدیک به 500 یادواره شهید در سال در استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; علی کاظمی امروز در مراسم تجلیل از خادمان شهدای استان زنجان،اظهار داشت: در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همه برنامه ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه ریزی شد.

وی با اشاره به برگزاری 22 عنوان برنامه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، خاطرنشان کرد: نهضت دیدار با 3 هزار شهید استان زنجان امسال از 22 دی تا 22 اسفند اجرایی شد.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بنیاد شهید به عنوان نهادی انقلابی از سال 58 فعالیت خود را آغاز کرده و برنامه های متعددی نیز در این راستا در استان برگزار می شود.

کاظمی با بیان اینکه 532 شهید از سه هزار شهید استان در اسفند به شهادت رسیده اند، افزود: شهدای مداقع حرم استان زنجان نیز در این ماه به شهادت رسیده اند.

وی ابلاغ قانون جامع ایثارگری را سندی برای مطالبه ایثارگران عنوان کرد و گفت: همه دستگاه های اجرایی در زمینه اجرای این سند فعالیت می کنند.

این مسئول بیان داشت: نزدیک به 500 یادواره شهید در سال در استان زنجان برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه در زمینه ایثار اجتماعی این بنیاد برنامه های متعددی دارد،افزود: مصادیق ایثار اجتماعی احصا و از ایثارگران تجلیل می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر