logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۰۱۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

نهضت دیدار با جانبازان و آزادگان زنجان در سال آینده اجرایی می شود/ استحکام وحدت،بزرگترین وظیفه سال آینده

نهضت-دیدار-با-جانبازان-و-آزادگان-زنجان-در-سال-آینده-اجرایی-می-شود-استحکام-وحدت،بزرگترین-وظیفه-سال-آینده

استاندار زنجان گفت: در سال آینده نهضت دیدار با جانبازان و آزادگان توسط مدیران استان زنجان اجرایی می شود.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهار داشت: مجموعه استان کمک های لازم را به راهیان نور انجام داده است.

وی با اشاره به 22 اسفند به عنوان روز بزرگداشت شهدا، افزود: خداوند متعال را شاکریم که در این سالروز نهضت سرکشی به 3 هزار خانواده شهید استان به پایان می رسد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم دیدار با خانواده های شهدا در سال جاری مقدمه ای شود تا در سال آینده نهضت دیدار با جانبازان و آزادگان توسط مدیران استان اجرایی شود.

استاندار زنجان ادامه داد: همه استانداران زحمات بسیاری برای استان زنجان کشیده اند تا امروز شاهد رشد و توسعه استان باشیم که این زحمات به پشتوانه مردم انجام شده است.

حقیقی با بیان اینکه هویت ما به در جمع مردم بودن است، افزود: باید همواره در کنار مردم بوده و نسبت به حل مشکلات مردم تلاش شود.

وی برضرورت اطلاع رسانی از اقدامات دولت تاکید کرد  و گفت: با عدم اطلاع رسانی از دولت، قامت انقلاب اسلامی را کم نکنیم.

حقیقی گفت: بزرگترین وظیفه در سال آینده استحکام وحدت در عمل همراه با آرامش و امید است که باید مدیران به عنوان خدمتگزار مردم در این زمینه تلاش کنند.

وی برضرورت اولویت بندی فعالیت ها برای داشتن خروجی مناسب تاکید کرد و گفت: باید مردم حس کنند که کاری که انجام شده است،ارزش دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در جایگاهی که تخصص نداریم نباید اظهار نظر و دخالت کنیم،افزود: رفتار مدیران نظام اسلامی باید خنثی کننده همدیگر نباشد.

حقیقی بیان داشت: باید بدانیم ارتقای وحدت بدهیم و همه دستگاه های اجرایی باید برنامه عملیاتی داشته باشند تا با هم افزایی به توسعه استان کمک کنیم.

وی با بیان اینکه اگر مثل مردم بوده و در کنار آنها باشیم، مردم نیز همراهی می کنند، افزود: اگر چه نقدهایی نیز وجود دارد اما باید اینها را نیز شنید.

استاندار زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات در سال آینده،افزود: به هیچ کس اجازه نمی دهیم به انتخابات با نگاه تهدید نگاه کرده و بیشتر از قانون پا را فراتر بگذارد.

حقیقی گفت: باید انتخابات به محلی برای انسجام، اتحاد و مشارکت فوق العاده تبدیل شود.

وی گفت: مردم از ما انتظار ندارند وارث مدیرانی باشیم که شجاعت و قدرت کافی برای اجرای قانون و برنامه عملیاتی و کامل ندارند.

این مقام مسئول برضرورت داشتن برنامه کوتاه، میان و بلند مدت از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: باید سرمایه گذاری بر روی پروژه های قابل اجرا در استان باشد که باید در این زمینه باید برنامه داشت.

استاندار زنجان گفت: از همه مدیران میخواهم تا 31 فروردین ماه سال آینده،نقشه راه آینده ترسیم کرده و 5 برنامه مهم استانی را آماده سازی کنند.

وی برضرورت تعیین تکلیف مدیران پروازی در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: با مدیران کلی که تا پایان اسفند جایگزین این مدیران را معرفی نکنند، برخورد می شود.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ]
جناب استاندار حتما این پیام به گوشتان نمی رسد امید است کاروخدمت به مردم به دید وبازدید وتبلیغات تبدیل نشود من فرزند شهیدم اصلا دوست ندارم برای دیدار با خانواده ام کاراحدی از ملت معطل بماند وشما مسئولان چنبن کاری انجام دهند در حالی که بنده ی خدایی کارش ثانیه ای عقب بماند
فرم ارسال نظر