logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۰۱۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

زنجان در زمینه سرکشی به خانواده های شهدا،امسال نمونه بود/دانشگاه و حوزه به بیانیه گام دوم زودتر حساسیت نشان دهند

زنجان-در-زمینه-سرکشی-به-خانواده-های-شهدا،امسال-نمونه-بود-دانشگاه-و-حوزه-به-بیانیه-گام-دوم-زودتر-حساسیت-نشان-دهند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: در سال جاری در زمینه سرکشی به خانواده های شهدا،استان زنجان نمونه و همه مدیران و فرمانداران به این خانواده ها سرکشی کردند.

 

به گزارش موج رسا;آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در شورای اداری استان زنجان، برضرورت ارزیابی مدیران از خود نسبت به فعالیت ها تاکید کرد و افزود: مدیر مجموعه همواره باید در میدان باشد چرا که با ستاد و صف همواره کار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: هر نقطه قوتی در اداره به نام مدیر تمام می شود همانگونه که نقطه ضعف نیز به اسم مدیر نوشته می شود.

آیت الله خاتمی بیان داشت: ضروری است مدیران در مسائل اخلاقی، رفتاری و مدیریتی الگو بوده و نسبت به مسائل ارزشی حساسیت نشان بدهند.

وی افزود: در سال جاری در زمینه سرکشی به خانواده های شهدا،استان زنجان نمونه و همه مدیران و فرمانداران به این خانواده ها سرکشی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: مدیر نباید چشمش فقط به بودجه استانی باشد بلکه باید در وزارتخانه ها به جد دنبال بودجه برای دستگاه اجرایی خود باشد.

آیت الله خاتمی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: انتظار اولیه در خصوص پیام مقام معظم رهبری این است که مراکز دانشگاهی، علمی و حوزوی زودتر از دیگران نسبت به آن حساسیت نشان دهند.

وی برضرورت توجه به بیانیه گام دوم تاکید کرد و گفت: امیدوارم اهل فکر نیز توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر