logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۰۱۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

افزايش كشفيات خشکبار قاچاق در آستانه عيد/ پرونده یک میلیارد ریالی خشكبار در استان زنجان تشكيل شد

افزايش-كشفيات-خشکبار-قاچاق-در-آستانه-عيد-پرونده-یک-میلیارد-ریالی-خشكبار-در-استان-زنجان-تشكيل-شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به افزايش كشفيات خشكبار قاچاق در استان زنجان گفت: در اين راستا يه پرونده يك ميلياردي در تعزيرات حكومتي استان تشكيل شد.

مرتضي مميزي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزايش كشفيات خشكبار قاچاق در آستانه عيد در استان زنجان اظهار كرد: با عاملان قاچاق براساس قانون برخورد خواهد شد.

وي تصريح كرد: مقدار يك هزار و 398 کیلوگرم مغز گردوی اکراینی از یکدستگاه خودروی نیسان وانت در شهرستان زنجان کشف و در این رابطه راننده خودرو بعنوان متهم به شعبه پنجم این اداره کل معرفی شد.

مديركل تعزيرات حكومتي استان زنجان بيان كرد: این محموله از شهرستان سنندج به مقصد مازندران بارگیری شده بود که در زنجان توقیف و ارزش آن یک میلیارد و 800 ميليون ریال برآورد شده است.

وي عنوان كرد: پس از سیر مراحل قانونی‌، شعبه مربوطه عامل قاچاق را علاوه بر ضبط مغزگردوی مکشوفه به نفع دولت‌، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان یک میلیارد و 900 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان از كشف يك محموله ديگر خبرداد و افزود: کشفیات خشکبار قاچاق در ایام پایانی سال 97 افزايش يافته است.

وي تصريح كرد: در جدیدترین کشف صورت گرفته در زنجان مقدار بیش از یک تن مغز گردوی قاچاق کشف و یک نفر نیز در این رابطه بعنوان متهم به شعب این اداره کل معرفی شد.

وی خاطر نشان كرد: ارزش این محموله یک میلیارد ریال برآورد و تحقیقات لازم در حال انجام است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر