logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۰۱۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامي استان زنجان:

كشف كالاي قاچاق ميلياردي در زنجان/ محموله 225 راس دام قاچاق در زنجان توقيف شد

كشف-كالاي-قاچاق-ميلياردي-در-زنجان-محموله-225-راس-دام-قاچاق-در-زنجان-توقيف-شد

فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف انواع كالاي قاچاق میلیاردی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خدابنده خبرداد.

سردار رحیم جهانبخش در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار كرد: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و حمايت از توليدات داخلي ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خدابنده موفق شدند يك دستگاه وانت نیسان و سواری پراید را در محور بیجار- قیدار شناسايي كنند.

وي تصريح كرد: ماموران با ايجاد ايست و بازرسي در اين محور  این دو خودرو را  متوقف و مورد بازرسي قرار دادند.

سردار جهانبخش خاطر نشان كرد: ماموران پس از توقيف اين خودرو ها در بازرسي یک تن و 70 کیلو مغز گردوی قاچاق و 67 هزارو 800 نخ سیگار خارجي قاچاق را كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقريبي كالاهاي كشف شده بيش از دو ميليارد ريال است، گفت :متهم برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

وي با اشاره به طرح مقابله با قاچاق دام در استان زنجان گفت: در اين راستا 225 راس دام قاچاق در زنجان در استان زنجان كشف شد.

سردار جهانبخش بيان كرد: در بازرسی از 7 دستگاه كاميون باری بیش از 225 راس دام سبك وسنگين قاچاق به ارزش بيش از 10 میلیارد ريال کشف کردند.

وي گفت: مأموران انتظامی استان حين كنترل خودروهاي عبوري در محورهای مواصلاتی استان به 7 دستگاه كاميون باری مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها تعداد 225 راس دام قاچاق به ارزش بيش از 10 میلیارد ریال کشف کردند.

وي خاطر نشان کرد: در این زمینه پرونده قضايي تشکیل و اقدامات قانونی در حال رسیدگی است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر