logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۰۱۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در ستاد اجرایی خدمات سفر زنجان مطرح شد؛

نصب 50 المان در نقاط مختلف شهر زنجان/ 1700 تن میوه در 75 غرفه در سطح زنجان توزیع می شود

نصب-50-المان-در-نقاط-مختلف-شهر-زنجان-1700-تن-میوه-در-75-غرفه-در-سطح-زنجان-توزیع-می-شود

شهردار زنجان گفت: تا 25 اسفند ماه 50 المان در نقاط مختلف شهر نصب می شود که زیبا سازی شهر انجام شود.

به گزارش موج رسا; مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در کارگروه میراث فرهنگی و ستاد اجرایی خدمات سفر زنجان،از آغاز فروش بلیط اتوبوس از 12 اسفند ماه سال جاری خبرداد  و گفت: مسیر هفت باغ مهربانی نیز از نخاله خالی شده است.

عبدالحسین علی اکبری با اشاره به روز پاک سازی حریم جاده ها و شهرها در روز 21 اسفند ماه سال جاری، گفت: ضروری است دستگاه های اجرایی در این زمینه همکاری لازم را نمایند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل راه آهن شمالغرب نیز اقدامات لازم را در قالب مصوبات انجام داده است و این اداره کل دارای 19 ایستگاه است که از این میان هشت ایستگاه دارای تاسیسات زیربنایی و امکاناتی است.

وی با اشاره به فعالیت  28 رام قطار در روز، افزود: 35 هزار و 100 بلیط تا سوم اسفند ماه سال جاری پیش فروش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان بیان داشت: نیوجرسی 2.5 کیلومتر آغاز شده است و تا 25 اسفند ماه به پایان می رسد.

علی اکبری با اشاره به به پیمان رفتن روشنایی عوارضی های زنجان، افزود: اقدامات لازم در این زمینه انجام می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در ادامه این جلسه، با اشاره به فعالیت این جمعیت در دو بخش، افزود: در بخش امداد و نجات با  18 پایگاه ثابت و سیار آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی هستیم.

شهرام میرزایی بیان داشت: 5 دوره بازآموزی برای پرسنل شرکت کننده در طرح برگزار شده است و یک فروند بالگرد از 25 اسفند ماه سال جاری تا 15 فروردین سال آینده آماده امداد رسانی است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش دوم طرح ایمن سازی سفر با مشارکت جوانان انجام می شود که 15 پست در سطح استان به همین منظور پیش بینی شده است.

معاون عملیات انتظامی استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: تمهیدات ترافیکی از 25 اسفند و طرح های چهارشنبه آخر سال و  13 فروردین نیز اعلام شده است.

شهردار زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: جلسات مستمری به شهرداری های استان زنجان برگزار شده است و همه ضایعات و زباله های شهری در مبادی ورودی جمع آوری می شود که تا کنون 80 درصد کار انجام شده است.

معوممی با اشاره به فعالیت 500 نفر از پاکبان ها و انجمن های مردم نهاد برای آماده سازی محل استقرار مسافران، گفت: اکیپ های آتش نشانی نیز در محل های مورد نظر فعالیت می کنند.

وی افزود: تا 25 اسفند ماه 50 المان در نقاط مختلف شهر نصب می شود که زیبا سازی شهر انجام شود.

این مسئول از نصب مبلمان ها و نیکمت های جدید در سطح شهر خبرداد و گفت: علاقه مندان با اتوبوس گردشگری به صورت رایگان از میدان بسیج تا داخل شهر جابه جا می شوند.

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: نهضت دوم آسفالت ریزی از چند روز گذشته در زنجان آغاز شده و نسبت به ترمیم آسفالت و آسفالت ریزی در برخی خیابان ها اقدام می شود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه این جلسه،اظهار داشت: در زمینه تنظیم و نظارت جلسات متعددی برگزار و تصمیم سازی های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی از برگزای نمایشگاه بهاره با اختصاص 200 غرفه از 17 اسفند ماه خبرداد و گفت: یک هزار و 700 تن میوه در 75 غرفه در سطح استان توزیع می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر