logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۰۰۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامي استان زنجان:

برخورد قاطع پليس با سودجويان و توزيع كنندگان مواد محترقه/ بيش از 102 هزار عدد مواد محترقه غير‌مجاز در زنجان كشف شد

برخورد-قاطع-پليس-با-سودجويان-و-توزيع-كنندگان-مواد-محترقه-بيش-از-102-هزار-عدد-مواد-محترقه-غير‌مجاز-در-زنجان-كشف-شد

فرمانده انتظامي استان از کشف 102 هزار و 176 عدد انواع مواد محترقه غير مجاز توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان خبر‌داد.

رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار كرد: با توجه به روزهاي پاياني سال و نزديکي چهارشنبه سوري، طرح برخورد با توزيع کنندگان مواد محترقه توسط پليس زنجان به مرحله اجرا درآمد.

سردار جهانبخش افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان زنجان با انجام کار اطلاعاتي در شهرستان زنجان موفق به شناسايي فردی سود جو كه اقدام به تهيه و توزيع مواد محترقه غير مجاز و خطر ناك مي‌كرد شدند‌.

وی افزود : ماموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی، متهم را دستگير كه در بازرسي از منزل وی 102 هزار و 176  عدد انواع مواد محترقه كشف وضبط كردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به برخورد قاطع پليس با سودجويان و توزيع كنندگان مواد محترقه گفت: به استناد قانون مجازات اسلامي هر گونه قاچاق ، خريد و فروش و غيره مواد منفجره و محترقه به طور غير مجاز جرم محسوب شده  و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم مي‌شود.

وي همچنين از کشف بيش از 7 هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در زنجان بيان كرد: ماموران انتظامی شهرستان زنجان در بازرسی از 3 دستگاه كاميون باری بیش از 7 هزار قطعه مرغ زنده قاچاق فاقد مجوز بهداشتی به ارزش بيش از 700 میلیون ريال کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان ابراز كرد: مأموران انتظامی شهرستان حين كنترل خودروهاي عبوري به 3 دستگاه كاميون باری مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها 7 هزار 572 قطعه مرغ زنده قاچاق فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی به ارزش بيش از 700 میلیون ریال کشف شد.

سردار جهانبخش خاطر نشان کرد: در این زمینه پرونده قضايي تشکیل و اقدامات قانونی در حال رسیدگی است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر