logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۰۰۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان خبر داد

قهرمانی بانوان زنجانی در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون کشور/ تیم زنجان سال آینده در لیگ برتر حاضر می‌شود

قهرمانی-بانوان-زنجانی-در-مسابقات-لیگ-دسته-اول-بدمینتون-کشور-تیم-زنجان-سال-آینده-در-لیگ-برتر-حاضر-می‌شود

دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان از قهرمانی تیم ذوب روی صبا زنجان در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور خبر داد.

غلامرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه بدمینتون ورزش محبوب و پرطرفداری در استان زنجان است، اظهار کرد: بر همین اساس بدمینتون زنجان از قطب‌های این رشته ورزشی در کشور محسوب می‌شود.

دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان از قهرمانی تیم ذوب روی صبا زنجان در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاههای کشور خبر داد و گفت:  در دور برگشت مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاههای کشور که با نام جام ولایت برگزار می‌شود، تیم ذوب روی صبا زنجان که میزبان بود این عنوان را کسب کرد.

وی با بیان اینکه تیم ذوب روی صبا زنجان در این مرحله از رقابت‌ها با کسب ۱۶امتیاز به مقام قهرمانی رسید، ابراز کرد:  کیهان سیاحت پارسیان مشهد و نماینده قم، نماینده گیلان و تیم زنجان 4 تیم حاضر بودند که  کیهان سیاحت پارسیان مشهد و نماینده قم به عنوان دومی و سومی دست یافتند.

باقری با اشاره به اینکه  تیم های قهرمان و نایب قهرمان این رقابتها در سال آینده به مسابقات لیگ برتر راه خواهند یافت، اضافه کرد:  مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاههای کشور امسال با نام جام ولایت و با شرکت 9 تیم در دو گروه طی دو مرحله مقدماتی رفت و برگشت و دو مرحله رفت و برگشت نهایی برگزار شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر