logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۰۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

ارائه فضای مناسب از جبهه تاثیر شگرفی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد

ارائه-فضای-مناسب-از-جبهه-تاثیر-شگرفی-در-ترویج-فرهنگ-ایثار-و-شهادت-دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: ارائه فضای مناسب از جبهه و جنگ در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاثیر شگرفی دارد.

به گزارش موج رسا; نشست کتابخوان دفاع مقدس با هدف معرفی و به اشتراک گذاری کتاب‌های حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این نشست، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اظهار داشت: چاپ کتاب در حوزه ایثار و شهادت ضروری است.
وی با بیان اینکه نسل امروز دوران هشت سال دفاع مقدس را تجربه نکرده است، خاطرنشان کرد:در نتیجه وجود کتاب‌هایی که ایثارگری رزمندگان را بازگو کند، در این حوزه ضروری است.

این مسئول بر ضرورت ارائه فضای مناسب از جبهه و جنگ به مخاطبان تاکید کرد و گفت: این موضوع می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاثیر شگرفی داشته باشد.
در این نشست که در سالن جلسات کتابخانه عمومی سید افضل موسوی واقع در گلشهر کاظمیه زنجان برگزار شد،نویسندگان حاضر در جلسه به بیان نظرات خود در حوزه چاپ کتاب‌های مربوط به شهدا پرداختند.

همچنین از مسئولان خواستند تا نویسندگان را راستای نشر آثار فاخر حمایت کنند.
نویسندگان کتاب‌های خط هشتم، مردانه تا آخر، جاده‌های بهشتی، شیخ اصغر و پرواز با اباذر که بیانگر رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستند با اهداء تندیس و هدایا تجلیل شدند.
این مراسم به همت دستگاه‌هایی چون بنیاد شهید وامور ایثارگران، اداره کل کتابخانه‌های عمومی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اجرا شد.//ن
 
  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر