logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۰۰۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس راه استان زنجان:

تصادف زنجيره‌اي در زنجان يك كشته برجاي گذاشت/ مصدومان حادثه به بيمارستان منتقل شدند

تصادف-زنجيره‌اي-در-زنجان-يك-كشته-برجاي-گذاشت-مصدومان-حادثه-به-بيمارستان-منتقل-شدند

رئيس پليس راه استان زنجان از وقوع يك حادثه زنجيره‌اي در زنجان خبرداد و گفت: اين حادثه يك كشته و مجروحان اين حادثه نيز به بيمارستان منتقل شدند.

عباس مظفري در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از برخورد 3دستگاه سواري و یک دستگاه خاور به صورت زنجيره اي دراتوبان " زنجان – تبريز" خبرداد و اظهار كرد: این حادثه يك كشته و2 مصدوم بر جا گذاشت.

وي تصريح كرد: ماموران پلیس راه "زنجان‌-تبريز " از تصادف 4 دستگاه خودرو سواري در اتوبان " زنجان‌- تبریز " مطلع و برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی‌‌، یکی از راننده‌ها به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و 2 نفر از راننده‌هاي خودرو ديگر مصدوم و با آمبولانس به بيمارستان اعزام شدند.

مظفري با بيان اينكه علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسي است به رانندگان بيان كرد: به منظور حفظ جان خود و ديگران از انجام تخلفات حادثه ساز مانند سبقت و سرعت غير‌مجاز، عدم توجه به جلو و تجاوز به چپ پرهيز کنید‌.

وي خاطر نشان كرد: در ايام عيد نيز نيروهاي پليس راه در محورهاي استان زنجان مستقر مي‌شوند و امنيت در جاده‌ها را تامين شود.

وي عنوان كرد: در اين ايام تردد در محورها افزايش مي‌يابد و از رانندگان درخواست داريم تا با سرعت مطمئنه تردد داشته باشند تا شاهد حوادث تلخي در ايام عيد در جاده‌ها نباشيم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر