logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۰۰۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون ورزش و جوانان استان زنجان:

مجمع انتخاباتی 2 هیئت ورزشی در زنجان برگزار می‌شود/ فعالیت 50 رشته ورزشی در سطح استان زنجان

مجمع-انتخاباتی-2-هیئت-ورزشی-در-زنجان-برگزار-می‌شود-فعالیت-50-رشته-ورزشی-در-سطح-استان-زنجان

معاون ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری مجمع انتخاباتی دو هیئت ورزشی در زنجان خبر داد.

محمدعلی حمزه پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه فعالیت‌های ورزشی در استان از ابتدای امسال روند مطلوبی داشته است، اظهار کرد: امسال برنامه های و مسابقات مختلفی به صورت ملی و استانی در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه 50 رشته در بخش آقایان و ۴۶ رشته ورزشی بانوان به صورت هیئت های ورزشی فعالیت دارند، تصریح کرد: انتخابات هیات های ورزشی هر چهار سال یک بار با حضور مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شده و روسای جدید با برنامه‌های مختلف کار خود را آغاز می‌کنند.

وی از برگزاری مجمع انتخاباتی دو هیئت سوارکاری و ورزش های بومی محلی و روستایی استان زنجان خبر داد و گفت: علاقه مندان به حضور در این هیئت های ورزشی می توانند برای ثبت نام به اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه کنند.

حمزه پور در پایان با اشاره به اینکه مجمع انتخاباتی این دو هیئت ورزشی پس از مشخص شدن کاندیداها و هماهنگی با فدراسیون برگزار می شود، ابراز کرد: امسال روند برگزاری مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی در استان زنجان بسیار مطلوب بوده است.

وی حضور ورزشکاران زنجاین در مسابقات ملی و بین‌المللی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: افتخارات زیادی توسط ورزشکاران زنجانی در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی به دست آمده است.

معاون ورزش و  جوانان استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان ظرفیت‌های زیادی در ورزش دارد، عنوان کرد: زنجان در برخی رشته‌ها حرف اول را در کشور می‌زند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر