logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۵

ورزشي

افزایش راندمان تولید در گرو نشاط کارگران است

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: افزایش نشاط و ترویج ورزش‌های همگانی در میان کارگران شاغل در محیط کارگری موجب نشاط خود کارگر و افزایش راندمان کاری می‌شود.

برگزاری مسابقات استانی تنیس روی میز فرهنگیان

رئیس هیأت تنیس روی میز استان زنجان با بیان اینکه در اواسط اردیبهشت ماه مسابقات تنیس روی میز فرهنگیان برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات با همکاری هیأت تنیس استان زنجان با اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان خواهد بود.

بانوی فوتبالیست زنجانی که افسانه شد

بانوی فوتبالیست زنجانی که سابقه حضور در تیم ملی را دارد امروز که به عنوان خانم گل معرفی شده می‌گوید: علاقه بسیار زیاد من به فوتبال قابل توصیف نیست و با همت و پشتکاری که داشتم توانستم به عنوان خانم گل معرفی شوم.

برادران جوجیتسوکار زنجانی به دنبال کسب طلای مسابقات آسیایی هستند

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان زنجان با بیان اینکه مسابقات آسیایی جوجیتسو در ابوظبی امارات برگزار می‌شود، گفت: ۲ ورزشکار زنجانی در اواسط ماه جاری به کشور امارات اعزام خواهند شد.

اجرای طرح توزیع اعتبارات برنامه محور بین هيأت‌های ورزشی

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه این طرح سال گذشته اجرا و نتایج مطلوبی از آن حاصل شد گفت: در سال جاری نیز برای اجرای این طرح جلسات تخصصی متعددی در امور ورزشی با حضور معاون ورزشی، معاون امور بانوان، کارشناسان ورزشی و اعضای هیات‌های ورزشی تشکیل شد.

2 قایقران زنجانی سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کردند

کسب اولین سهمیه قایق 2 نفره در تاریخ قایقرانی ایران توسط 2 بانوی زنجانی در روئینگ 2 نفره سبک‌وزن بانوان در فینال دوم شده و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کردند.