logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۱

اقتصادي

گلایه روستاییان قمچ‌آباد ابهر از ضعف اینترنت

مشکلات عدم آنتن‌دهی گوشی‌های موبایل و نبود اینترنت داستانی تکراری در برخی از روستاها بوده و این بار آنتن‌دهی ضعیف اینترنت در روستای قمچ‌آباد ابهر گلایه‌مندی روستاییان را به همراه داشته است.

بیش از یک میلیون روستایی بیمه شدند

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: جذب بیمه شده جدید در این صندوق از مهم‌ترین اقدامات انجام شده طی فعالیت دولت سیزدهم است که در این مدت یک میلیون و ۱۳ هزار نفر جدید به عضویت این صندوق درآمدند که معادل ۹۰ درصد عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم است.

افزایش ۲۰ درصدی قیمت بستنی در زنجان

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‌فروشان زنجان با بیان اینکه قیمت‌های جدید بستنی و فالوده به اتحادیه‌ها ابلاغ شد، گفت: نرخ جدید در مجموع حدود ۲۰ درصد افزایش دارد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین‌ اتاق بازرگانی زنجان و شرکت Smart Investments سوریه در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ خبر داد.

جذب ۲۵۰ میلیون دلار سرمایه‌ خارجی در زنجان

استاندار زنجان گفت: از اول دولت تاکنون حدود ۲۵۰ میلیون دلار سرمایه‌ خارجی جذب شده است که عمدتا سرمایه‌گذاران چینی هستند و هدف این است تا صادرات را افزایش دهیم.

کارگران زنجانی صاحب‌خانه می‌شود

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان گفت: پس از شش سال پیگیری زمین خانه کارگر تحویل داده شد و طبق پیش‌بینی این محل در دو سال ساخته خواهد شد.

هدف‌گذاری کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب

مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب، گذر از تنش آبی، تولید محتواهای فاخر و آموزشی از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت‌های دفاتر روابط عمومی در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در سال‌جاری است.

پیشرفت فیزیکی 75 درصدی پروژه‌های مسکن هیدج

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: پروژه نهضت ملی مسکن هیدج در حال حاضر در 4 فاز در حال ساخت است، که به طور میانگین این پروژه‌ها بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

آغاز سمپاشی مزارع گندم در ابهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر گفت: زمان سمپاشی مزارع گندم علیه آفت خطرناک سن گندم آغاز شده است.

پرداخت ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به بافندگان قالی

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در مجموع ۱۷ میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه در سال ۱۴۰۲ به قالی‌بافان و تولیدکنندگان فرش استان پرداخت شد.