logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰

اقتصادي

بزرگترین ترانس تولیدی کشور در زنجان رونمایی می‌شود

مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو گفت: به زودی بزرگترین ترانس ساخته شده در کشور در شرکت ایران‌ترانسفو زنجان رونمایی خواهد شد، این ترانس ۵۰۰ مگاولت آمپر بوده و در مدت زمان پنج ماه ساخته شده است.

واحدهای صنعتی در غرب زنجان احداث می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: غرب زنجان توسعه یافتگی لازم را ندارد در جهت ایجاد عدالت اقتصادی، واحدهای بزرگ صنعتی و معدنی در غرب زنجان در حال احداث است.

تمرکز وزارت صمت بر تولید صادرات‌محور است

معاون هماهنگی محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هم‌اکنون نیاز کشور به تولید و گردش اقتصادی بیش از گذشته اهمیت دارد بنابراین محور تمرکز این وزارتخانه در سال جهش تولید با مشارکت مردم، تولید صادرات‌محور و دانش‌بنیان است.

عدالت‌محوری از اولویت‌های شورا است+فیلم

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در گذشته بین غرب و شهر زنجان تناسبی وجود نداشت، گفت: عدالت‌محوری و ایجاد توازن از اولویت‌های شورای شهر است.

زنگ خطر نابودی گونه‌‌های گیاهان دارویی در ابهر

با شروع فصل بهار و رویش گیاهان، بازار فروش گیاهان کوهی در ابهر داغ می‌شود که برداشت و چرای بی‌رویه دام و عوامل مختلف دیگر رویشگاه‌های طبیعی شهرستان ابهر را با خطر نابودی روبه‌رو کرده است.

بدهی ۱۰۰ همتی دولت به صنعت برق

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه بدهی دولت به صنعت برق بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است، گفت: سال گذشته در مجلس ویژه برای صنعت برق ۲۰ هزار میلیارد تومان اوراق چاپ شد تا بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کند.

۹۱ درصد مصوبات شورای شهر زنجان تایید شد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با اشاره به اینکه بیش از ۹۱ درصد مصوبات شورای شهر زنجان تایید شده گفت: تاکنون مصوبات مشکل‌داری را در شهر شاهد نبودیم.

اجرای طرح ارتقاء کیفی در مزارع ابهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر گفت: طرح ارتقاء کیفی مزارع گندم آبی از مهمترین طرح‌های مدیریت جهاد کشاورزی ابهر بوده که در حال اجرا است.

آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر گفت: بهسازی و روکش آسفالت محور ابهر_مرشون به طول ۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان آغاز شد.