logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۷۱۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
شهردار زنجان:

پارکینگ توفیق تا زمان واگذاری رایگان در اختیار مردم است

پارکینگ-توفیق-تا-زمان-واگذاری-رایگان-در-اختیار-مردم-است
شهردار زنجان گفت: پارکینگ توفیق مدتی پس از افتتاح به صورت رایگان در خدمت همشهریان خواهد بود تا پروسه واگذاری به بهره‌بردار طی شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علی‌رضا فیروزفر امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پارکینگ توفیق اظهار داشت: پارکینگ توفیق مدتی پس از افتتاح به صورت رایگان در خدمت همشهریان خواهد بود تا پروسه واگذاری به بهره‌بردار طی شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اقدامات مربوط به غرفه‌ها و پاساژ این مجموعه انجام شده است، رستورانی در طبقه آخر این ساختمان به صورت روباز و رو بسته در نظر گرفته شده است که بعد از بهره‌برداری واگذار خواهد شد.

شهردار زنجان با بیان اینکه پروژه دارای مساحت ۸ هزار و ۳۴۰ متر مربع، شامل ۲۳ مغازه در طبقات مختلف است، گفت: یک رستوران و فضای پارکینگ اجرا است، با این حال ۱۴۷ پارکینگ مسقف و ۱۸ پارکینک روباز برای رستوران طراحی شده است.

وی با بیان اینکه قسمت تجاری تقریبا مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع است، اذعان کرد: زیربنای رستوران ۴۱۶ مترمربع بوده و ساختمان در هشت طبقه، با دو طبقه زیرزمین، یک طبقه هم‌کف و پنج طبقه روی هم‌کف احداث شده است.

فیروزفر بیان کرد: سال ۱۳۹۴ تاریخ آغاز پروژه بوده و امروز شاهد پایان پروژه هستیم. با افتتاح این پروژه شاهد گشایش‌هایی به لحاظ تامین پارکینیگ شهری و خدمات‌دهی به همشهریان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز یک روز خوب است که در تقویم به نام روز شوراها نامگذاری شده است، اذعان کرد: اعضای شوراها در به سرانجام رسیدن پروژه‌‌ها نقش مهمی داشتند.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه این پروژه هم در حوزه مولد‌سازی و سرمایه‌گذاری شهری هم در حوزه ترافیک است، خاطرنشان کرد: در شهر زنجان در سیستم و هسته مرکز شهر با مشکل ترافیکی مواجه هستیم که یکی از راهکارها تشکیل پارکینگ‌‌ها در دور هسته‌ای مرکز شهر است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مولد‌سازی، شهرداری سعی دارد تا به عنوان یک امانتدار تمامی تلاش خود را کند تا اموال مردم حفظ شود و همگی در داخل خود شهر هزینه شود، افزود: از ابتدای کار عهدی با مردم زنجان بسته‌ام و از املاک شهری زنجان ریالی برای غیر از امور شهری هزینه نخواهم کرد و همگی صرف پیشرفت، توسعه، آبادانی و شکوفایی و زیر ساخت‌های شهر هزینه خواهد شد.

فیروزفر با تاکید بر اینکه به کمک اعضای شورا سعی خواهیم کرد تا پروژه‌های مهم شهری را سریع‌تر پیش ببریم، یادآور شد: پروژه بوستان شهرداری پیشرفت خوبی کرده است، پروژه‌های شهیدان کریمی از دیگر پروژه‌های مهم شهری است که در واقع این پروژه خود شامل پنج پروژه دیگر است هزینه اولیه این پروژه نیز فعلا یک هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه پل فرهنگ نیز اصلاح و بازسازی خواهد شد، گفت: میدان مدیریت نیز به صورت تقاطع غیر هم‌سطح اجرا خواهد شد.

 شهردار زنجان همچنین به حذف فاضلاب از زنجانرود اشاره کرد و گفت: این پروژه یکی از دارایی‌های مهم برای شهر زنجان است و بلافاصله با حذف فاضلاب شروع به سالم‌سازی و تفرج‌سازی زنجانرود خواهیم کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر