logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۷۱۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

پرداخت ۳۹۶ میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایجرود

پرداخت-۳۹۶-میلیارد-ریال-تسهیلات-مسکن-در-ایجرود-
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود از پرداخت ۱۹۸ فقره تسهیلات ساخت مسکن به مبلغ ۳۹۶ ریال در شهرستان ایجرود خبر داد.

مهدی نبیلو در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به بازنگری طرح هادی پنج روستای شهرستان ایجرود اظهار داشت: روستاهای اوزان، ایچ، گلابر، هلیل آباد و پاشاچای از جمله این روستاها هستند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه طرح هادی روستاهای خوئین، قوریه، قمچقای، گلابر، هلیل‌آباد اجرا شده است، ادامه داد: معابر روستاهای نکتو، ارکوئین، نجم‌الشیخان، سفیدکمر، کهریزسیاه منصور، صائین، هلیل‌آباد، جوقین، قمچقای، خاکریز، شوراب، ایچ، کوسه‌لر، احمدکندی، اقبلاغ، سعیدآباد، اینچه رهبری و چاپوق آسفالت‌ریزی شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود به پرداخت انواع تسهیلات ساخت مسکن، قرض‌الحسنه و بلاعوض اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۹۸ فقره تسهیلات ساخت به مبلغ ۳۹۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی از پرداخت ۲۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۶ میلیارد ریال خبر داد و گفت: تسهیلات بلاعوض نیز به مبلغ یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

نبیلو با اشاره به تشکیل پرونده و صدور سند اشاره کرد و افزود: تاکنون ۳۰ جلد پرونده و صدور سند برای واحد های شهری تشکیل شده است.

وی ادامه داد: برای برای واحد‌های روستایی نیز تاکنون ۲۸۸ جلد تشکیل پرونده و صدور سند انجام شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود با اشاره به پاسخ به استعلامات گفت: بیش از ۵۰۰ مورد پاسخ استعلام داده شده است که بررسی بیش از ۵۰ مورد پرونده مغایرت طرح هادی شامل تغییر کاربری، الحاق به محدوده بوده و ۱۰۰ مورد پرونده ساخت و ساز غیر مجاز نیز به بخشداری جهت طرح در کمسیون ماده ۹۹ ارسال شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر