logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۷۰۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

کارگران رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی هستند

کارگران-رزمندگان-عرصه-جهاد-اقتصادی-هستند-
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه باید شان و اهمیت نقش کارگر را درک کنیم گفت: کارگران زحمت‌کش رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی در کشور هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم است، اظهار کرد: شهید مطهری یک فرد نبود بلکه یک مکتب، گفتمان و یک جریان بود. یکی از اصلی‌ترین ویژگی شخصیتی شهید مطهری داشتن بصیرت بود و داشتن بصیرت یک نیاز همیشگی برای ملت است. امروزه اساتید و معلمان در تربیت دانش‌آموزان و دانشجویان هر کدام باید یک مطهری باشند.

بیشتر بخوانید

وی گفت:  باید جهاد تبیین در جامعه جدی گرفته شود و بالاترین جنایات محروم کردن انسان‌ها از حقایق است.

 امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: در دیداری که تعدادی از فرماندهان  نیروهای مسلح با مقام معظم رهبری داشتند ایشان فرمودند؛ مسئله اصلی و مهمتر از پهپاد و موشک اثبات ظهور قدرت و اراده ملت ایران در منطقه است.

 وی ابراز کرد: امروز دنیا از ایران بعد از سیلی به رژیم صهیونیست استقبال باور نکردنی دارند و یک ژنرال بازنشسته ارتش پاکستان می‌گوید؛ ایران تنها یک کشور قدرتمند نیست بلکه یک تمدن است.

وی ضافه کرد: به امید خدا در طرح نور موفق خواهیم شد و در این باره حمایت خودمان را از نیروی انتظامی اعلام کرده و همه باید احساس وظیفه کنیم.

 امام جمعه شهرستان طارم اضافه کرد: طرح نور تذکر محترمانه و ارشاد با کرامت، هدف اصلی این طرح است و با گروه‌های سازمان یافته و مغرض برخورد خواهد شد.  

حجت‌الاسلام منصوری ابراز کرد: رژیم صهیونیستی بیشتر برای نابودی خود تلاش می‌کند و موشک‌های امروز برای ایران اقتدار و قدرت آوردند. 

وی گفت: کارگران زحمت‌کش رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی و ستون اصلی تولید در کشور هستند.

امام جمعه شهرستان طارم ابراز کرد: باید شان و اهمیت نقش کارگر را درک کنیم و بدانیم کارگر شان معنوی و انسانی بالایی دارد چنانچه مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران فرمودند؛ از زحمات، نجابت و همت کارگران تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر