logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۴

فرهنگی و اجتماعی

دمای هوای زنجان کاهش می‌یابد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه با ورود سامانه بارشی از شب روز دوشنبه تاثیر در دمای هوای استان داشته است گفت: دمای هوای زنجان کاهش می‌یابد.

اعزام ۳ هزار زائر زنجانی به مرقد امام (ره)

دبیر ستاد برگزاری سی‌و‌پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در زنجان گفت: ۳ هزار نفر در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از تمام شهرهای استان زنجان در مراسم ارتحال شرکت خواهند داشت.

محرومیت‌زدایی مهمترین دستاوردهای بسیج سازندگی است

نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج سازندگی دستاورد اصلی انقلاب است که باعث شکوفایی انقلاب و آرمان‌های منتهی به آن شده است گفت: محرومیت‌زدایی مهمترین دستاوردهای بسیج سازندگی است.

احداث دو کارخانه تولیدی رب سازی در خدابنده

مدیر کل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان در خدابنده از احداث ۲ کارخانه تولیدی رب سازی در این شهرستان خبر داد.

برکت روزمان را به یاد شهیدرضا سلیمانی ابهری رقم بزنیم

شهیدرضا سلیمانی ابهری فرزند نبی‌الله در شهریور ماه سال 1347 به دنیا آمد و بعد از گذراندن دوران کودکی پا به مدرسه گذاشت و در دبستان ابن‌سینا تحصیلات ابتدایی را پشت سر نهاد، سپس در مدرسه راهنمایی امیرکبیر و پس از آن در دبیرستان دکتر شریعتی به ادامه تحصیل پرداخت.

واگذاری 3 بنای تاریخی زنجان به بخش خصوصی

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه طبق قوانین و مقررات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در راستای کمک به مرمت، حفاظت و بهره‌برداری بناهای تاریخی گفت: حق بهره‌برداری از 3 بنای تاریخی استان در قالب مزایده به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.