logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵

فرهنگی و اجتماعی

ساخت المان غواصان دریادل تعلیق شد

سرپرست معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری زنجان گفت: ساخت المان غواصان دریادل تا اظهار نظر نهایی شورای ترافیک استان اجرای پروژه تعلیق شد.

بیمه رایگان مادران دارای ۳ فرزند توسط دولت

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: مادران دارای سه فرزند غیر شاغل، ساکن در مناطق روستایی و عشایری تحت پوشش رایگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان قرار می‌گیرند و حق بیمه آنها توسط دولت پرداخت می‌شود.

تحصیل ۲۲۷ هزار و ۳۴۵ دانش‌آموز در مدارس استان زنجان

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان از تحصیل ۲۲۷ هزار و ۳۴۵ دانش‌آموز در مدارس استان زنجان خبر داد و گفت: 14 هزار و ۵۹۵ همکار فرهنگی نیز در زمینه تعلیم و تربیت استان مشارکت دارند.

آسیب‌های اعتیاد به اینترنت+ اینفوگرافی

با توجه به گسترش اینترنت و وارد شدن آن به زندگی انسان شاهد تاثیرات مثبت و منفی بودیم که هر یک به گونه‌ای زندگی انسان را کنترل می‌کند. اینترنت برای نوجوانان و نحوه استفاده از آن بسیار مهم است زیرا این قشر آسیب پذیر‌ترین قشر جامعه در مقابل استفاده از اینترنت هستند که تاثیرات سوء استفاده از آن می‌تواند موجب اعتیاد به اینترنت شود.

سواد بازی‌

کتاب سواد بازی از شناخت قواعد بومی سواد بازی‌های رایانه‌‎ای سخن گفته و بیان کرده که بازی‌های رایانه‌ای زمینه‌ای برای رهایی و شکوفایی قابلیت‌های روحی و انسانی و ذهنی دریغ‌شده از بشر در جهان و دوران صنعتی و مجازی شده است.