logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۷۰۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد:

مصرف بیش از 3 میلیارد متر‌مکعب گاز در زنجان

مصرف-بیش-از-3-میلیارد-متر‌مکعب-گاز-در-زنجان
مدیر‌عامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف بیش از 3 میلیارد و 418 میلیون متر‌مکعب گاز طبیعی توسط مصرف‌کنندگان زنجانی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، رحیم سلیمانی‌نژاد از رشد حدود ۵ درصدی مصرف گاز در بخش‌های مختلف خبر داد و اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون و ۲۳۷ هزار متر‌مکعب گاز طبیعی در استان زنجان شده بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مصرف گاز در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل آن، بالغ بر ۱۵۲ میلیون و ۲۷۰ هزار متر مکعب افزایش داشته است.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان زنجان خاطر نشان کرد: افزایش سالانه تعداد مشترکین گاز طبیعی و ورود مشترکین جدید به چرخه مصرفی از یک سو و بالا بودن الگوی مصرفی مشترکین از سوی دیگر موجب افزایش مصرف گاز در استان نسبت به سال گذشته شده است.

سلیمانی‌نژاد یادآور شد: در یک سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مشترک در بخش خانگی، بیش از ۳ هزار مشترک در بخش تجاری و ۲۱۶ مشترک در بخش صنعتی به تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان افزوده شده است.

وی تامین ایمن و پایدار گاز مشترکین را از جمله برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان زنجان برشمرد و افزود: شرکت گاز زنجان با تلاش شبانه‌روزی در راستای مدیریت پایداری شبکه گاز‌رسانی به دنبال کسب رضایتمندی مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر