logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۷۰۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه خوار‌و‌بار و لبنیات‌فروشان استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا مطرح کرد:

افزایش ۱۵ درصدی قیمت حبوبات در زنجان

افزایش-۱۵-درصدی-قیمت-حبوبات-در-زنجان
رئیس اتحادیه خوار‌و‌بار و لبنیات‌فروشان استان زنجان گفت: بعد از تعطیلات نوروز قیمت حبوبات در استان ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافت که علت این امر نیز کاهش تدریجی ذخیره موجود است.

جلیل علی‌محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: بعد از تعطیلات نوروز قیمت حبوبات در استان ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافت برنج نیز به تدریج در حال افزایش قیمت است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: به دلیل اینکه تقریبا میزان ذخیره موجودی اقلامی همانند حبوبات در حال کاهش است همین امر سبب می‌شود تا رشد قیمت‌ها را در بازار شاهد باشیم.

رئیس اتحادیه خوار‌و‌بار و لبنیات‌فروشان استان زنجان بیان کرد: بر روی چندین قلم محصول کشاورزی از جمله حبوبات شامل نخود، لوبیا، غلات و برنج رصد انجام می‌گیرد که البته این رصد همراه با همکاری سایر ارگان‌های نظارتی انجام می‌شود. 

وی در خصوص لبنیات و تغییرات قیمتی این کالا‌ها نیز بیان کرد: محصولات لبنیاتی قبل از عید با افزایش قیمت مواجه شد اما تعزیرات و بازرسی شرکت‌هایی که اقدام به افزایش قیمت کرده بودند را ملزم برای بازگشت به قیمت‌های قبل کرد.

علی‌محمدی ادامه داد: هنوز بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده با اینکه وارد ماه دوم سال ۱۴۰۳ شده‌ایم با همان قیمت‌های سال گذشته تولید را انجام و محصول را به بازار عرضه می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود احتمال افزایش قیمت کالا‌ها وجود دارد اما به احتمال بیشتر قیمت کالا‌ها تقسیم‌بندی شده و به تدریج افزایش خواهد یافت و قرار نیست به صورت یکباره قیمت‌ها افزایش یابند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر