logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۷۰۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد:

زنجان میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور

زنجان-میزبان-بزرگترین-رویداد-صنعت-برق-کشور
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، از برگزاری بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع برق به میزبانی زنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» پیام جوادی با اعلام اینکه اقدامات خوبی در مسیر برگزاری بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق برداشته شده اظهار داشت: این دوره از کنفرانس به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت برق کشور و مشارکت دانشگاه‌های معتبر و صنایع بزرگ صنعت برق کشور در دانشگاه زنجان که یکی از دانشگاه برتر کشور در حوزه برق و الکترونیک است برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به این‌که شرکت توزیع همیشه در ارتباط با بخش‌های علمی و پژوهشی پیشگام بوده است عنوان کرد: فراهم‌سازی بستر مناسب برای کنکاش، تبادل دانش و تجربیات خبرگان علمی و صنعتی از اهداف اصلی برگزاری کنفرانس است و امید است بتوانیم با دستاورد‌های نوین در راستای ارتقای خدمات گام‌های بلندتری برداریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به اهداف این کنفرانس اشاره کرد و گفت: فراهم سازی بستر مناسب جهت ارائه دستاورد‌های اندیشمندان و متخصصان صنعت توزیع نیروی برق به جامعه علمی و صنعتی، فراهم سازی امکانات و شرایط لازم برای ارتقای ارتباط و تبادل دانش بین شرکت‌های توزیع نیروی برق و دانشگاه‌ها از اهداف است.

وی ادامه داد: ترسیم نقشه راه برای توسعه صنعت توزیع نیروی برق و معرفی آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های پیشرفته جهان در این حوزه، توسعه دانش بنیان در حوزه صنعت توزیع نیروی برق و معرفی شرکت‌های داخلی تجهیزات صنعت توزیع برق به شرکت‌کنندگان و متخصصان، معرفی اهمیت هوشمند سازی در حوزه توزیع نیروی برق و جلب توجه صاحب‌نظران و سیاست‌گذاران به توسعه آن، توسعه همکاری‌های علمی و صنعتی با سایر مراکز علمی جهان اهدافی است که در فراخوان کنفرانس منتشر شده است.

جوادی افزود: خوشبختانه تاکنون استقبال مناسبی از سوی مهندسان و پژوهشگران دانشگاهی صورت گرفته و بیش از ۸۲۰ مقاله به دبیرخانه بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق ارسال شده است.

گفتنی است بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعات این کنفرانس به نشانی اینترنتی www.epd-c.ir مراجعه کنند.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر