logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۷۰۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد:

ضرورت برگزاری مانور عملیاتی در مقابله با بحران‌ها

ضرورت-برگزاری-مانور-عملیاتی-در-مقابله-با-بحران‌ها
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه‌ به تهدیدات گسترده و احتمال بروز بحران‌های طبیعی مختلف، برنامه‌ریزی و اجرای مانور در حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی شرکت گاز زنجان در مقابله با بحران‌ها و تهدیدات در حفظ و پایداری جریان گاز لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» رحیم سلیمانی‌نژاد اظهار داشت: در سال گذشته ۸۳ مورد مانور میدارنی و دور میزی در سطح B و C با پیش فرض‌ها و سناریو‌های مختلف توسط شرکت گاز استان زنجان اجرا شد.

بیشتر بخوانید

وی ارتقاء آمادگی و هماهنگی با سایر واحد‌های عملیاتی شرکت، ارتقاء هماهنگی ما بین شرکت گاز استان زنجان با سایر ادارات و ارگان‌ها و هشدار اهمیت آمادگی مواجهه در برابر اقدامات خرابکارانه را از جمله اهداف برگزاری مانور‌ها خواند و افزود: در مانور‌های اجرا شده در سال گذشته ۴۳۵ نفر از پرسنل ستاد و ادارات گاز شهرستانی استان حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: عمده مانور‌های انجام شده در سال گذشته با پیش فرض سیل، زلزله، افت فشار و قطع گاز، قطع برق اضطراری، صدمه به خط تغذیه، دورمیزی، تعمیر علمک، تعمیر ایستگاه و رفع افت فشار، خنثی سازی مرکاپتان، فراخوان ساعت صفر، مهار آتش و بلوک بندی برگزارشده است.

سلیمانی‌نژاد با بیان اینکه با اجری مانور‌های مختلف می‌توان به ارزیابی نقاط قوت و ضعف تیم‌های عملیاتی در نحوه همکاری و هماهنگی بین تیم‌های عملیاتی در اجرای هرچه بهتر مانور‌ها پرداخت، خاطر نشان کرد: اداره تمامی فعالیت‌ها از قبیل پیش‌بینی، پیشگیری، کاهش خسارت و ایجاد آمادگی و مقابله با تهدیدات، برآورد میزان کمبود‌ها و نیاز‌های آموزشی، نیروی انسانی، تجهیزات و ... و حصول اطمینان از عملکرد صحیح طرح‌ها و روش‌های مدیریت بحران در شرایط واقعی از دستاورد‌های اجرای مانور است که زمینه ساز مدیریت بهتر و منسجم‌تر تیم‌های عملیاتی را در برخورد با بحران‌ها است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر