logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۷۰۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی استان زنجان:

قیمت لوازم آرایشی در نوسان است

-قیمت-لوازم-آرایشی-در-نوسان-است-
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی از افزایش قیمت لوازم آرایشی خبر داد گفت: با نوسانات قیمت‌ دلار، قیمت لوازم آرایشی نیز رو به افزایش است.

یداله منصوری در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»با بیان اینکه 180فروشگاه لوازم آرایشی در زنجان وجود دارد اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون هر ۲ الی ۳ ماه یکبار این صنف شغلی با افزایش قیمت کالا مواجه بوده است و با نوسان دلار قیمت لوازم آرایش نیز  دچار تغییر است و در این شرایط نیز با گرانفروشان برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: هر چهار ماه یکبار گشت نظارتی مشترک با پلیس اقتصادی برای نظارت بر عملکرد این فروشگاه‌ها صورت می‌گیرد و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در خصوص لوازم آرایشی تقلبی در بازار گفت: ۲۰ الی ۱۵ درصد لوازم آرایشی تقلبی در بازار موجود است نام کالای تقلبی فقط به دلیل ورود غیر قانونی و پرداخت نکردن هزینه گمرکی و دارایی است در حالی که محتوای کالا ۹۰درصد سالم بوده و با این حال با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

منصوری با اشاره به افزایش مصرف لوازم آرایشی از سال گذشته تاکنون گفت: مصرف لوازم آرایشی ۱۰ الی ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و مصرف این کالا امروزه بیشتر در بین خانم‌های زیر ۳۰سال بوده و حتی مصرف لوازم آرایشی در بین آقایان نیز رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه پلمب یا لغو مجوز در این صنف وجود در استان نداشتیم افزود: مجازات متخلفین فقط به صورت جریمه نقدی توسط تعزیرات حکومتی انجام می‌شود. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر