logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۷

مصاحبه

کشت گل‌محمدی در ۳۳ هکتار از اراضی کشاورزی ماهنشان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه کشت گل محمدی در۳۳ هکتار از اراضی کشاورزی ماهنشان انجام می‌شود گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۶۶ تن گل محمدی از مزارع این شهرستان برداشت شود.

امام جعفر صادق(ع) الگوی اخلاقی برای تمام مسلمین است

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم دره گفت: ۲۵ شوال مصادف با شهادت امام صادق علیه‌السلام است که در زمینه فضایل و مکارم اخلاقی این امام روایات بسیار زیادی نقل شده است

شهید مطهری در روشنگری جامعه تاثیرگذار بود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان: استاد مطهری در روشنگری اقشار باسواد به ویژه قشر فرهنگی جامعه قدم‌های اساسی برداشته بود و آثار عمیق شهید در احیای فکر دینی اصیل و بی پیرایه بود.

مکتب شهید مطهری در جامعه ما زنده است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از وظایف سنگین قشر تربیتی و معلمان ما در آموزش و پرورش و آموزش‌های عالی بحث‌های تربیتی است، گفت: مکتب شهید مطهری در جامعه ما زنده است.

کارگران ستون و محور تولید هستند

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه کارگران ستون و محور تولید هستند گفت: کار و کارگر جایگاه شایسته‌ای در آیات و روایات و گفتمان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دارد.

اشتغال ۳ هزار نفر در واحدهای پرورش ماهی زنجان

مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان با اشاره به فعالیت واحدهای پرورش ماهش در سطح استان زنجان گفت: 3 هزار و 11 نفر به صورت مستقیم در واحدهای پرورش ماهی سطح استان فعالیت می‌کنند.

ارجاع سنجش برخی از نوآموزان ماهنشان به مرکز استان

معاونت آموزش، آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان با بیان اینکه نو آموزانی که در سنجش نمره لازم دریافت نکرده‌اند جهت تست تخصصی به استان ارجاع داده شدند، گفت: برخی از نو آموزان ماهنشانی جهت تست تخصصی به مرکز استان ارجاع داده شدند.