logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۷۰۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

نیروهای مسلح آماده جانفشانی برای حفظ عزت کشور هستند

نیروهای-مسلح-آماده-جانفشانی-برای-حفظ-عزت-کشور-هستند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: کسی بخواهد به کشور آسیب وارد کند نیروهای مسلح آماده جانفشانی بوده و در این مسیر آبروی خود را هم هدیه می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه شهر زنجان به نقش تاثیر‌گذار سپاه در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: سپاه زاییده انقلاب، قرآن و اسلام است و برای حراست از کیان کشور یک مکتب الهی است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه حفاظت از مکتب اسلام بر عهده سپاه پاسداران است، اضافه کرد: سپاه جان، آبرو و زندگی می‌دهد تا کشور در عزت بماند و جانانه از حریم ولایت و اسلام دفاع می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه یکی از وظایف محوله رهبری دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، ارتقای وضعیت بصیرت دینی و انقلابی است ادامه داد: بصیرت انقلابی به معنای شناخت دشمن است و به این موضوع باید توجه داشت.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران گفت: سپاه یک مجموعه نظامی، عقیدتی و مذهبی است که در عین حال از عقیده، اعتقاد و تفکر الهی نمی‌تواند جدا باشد.

وی با اشاره به شاخصه‌ها و وظایف مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران گفت: تعمیق رواج معارف، روحیه و عمل انقلابی و جهادی یکی از این وظایف است چراکه سپاه نمی‌تواند بدون تفکر جهادی به اهداف و ماموریت خود برسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به دیگر اهداف این مجموعه اشاره کرد و گفت: ارتقا و تعمیق معرفت و بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی، رواج اندیشه، ارزش‌ها، نمادها و سبک زندگی اسلامی چه در قالب فردی چه اجتماعی، پاسداری و صیانت از هویت فردی و سازمانی و تعیین مکتب انقلابی از سپاه در جامعه از دیگر وظایف و اهداف مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه پاسداری و کمک سپاه به نهادهای دیگر در پیش برندگی انقلاب اسلامی است، بیان کرد: سپاه از متن مردم بوده و همواره در صحنه است چراکه سپاه خود را متعلق به مردم و جامعه می‌داند.

وی در ادامه به برنامه‌های اجرا شده توسط مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان در سال گذشته اشاره کرد گفت: برگزاری ۲۰ هزار جلسه بصیرتی، برگزاری ۲ هزار و ۳۲۰ جلسه بصیرتی بصورت غیرحضوری و مجازی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مختلف با حضور و شرکت یک میلیون و ۱۲۰ هزار نفر در این جلسات، بسیج استادیاران، اسوه‌ها و حلقات صالحین در استان با حضور ۸۰ هزار نفر در مجموع نمونه‌ای از برنامه های اجرا شده است.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه بیش‌از ۴۰۰ برنامه در هفته عقیدتی امسال در زنجان در حال اجراست، خاطر نشان کرد: گلباران و عطرافشانی مزار و تجدید میثاق با شهدا، دیدار با نمایندگان ولی فقیه در استان و شهرستان‌ها، سرکشی از خانواده‌های شهدا و معلمان و مربیان، برگزاری همایش حکمت مطهر، برگزاری مسابقات قرآن و کتابخوانی آثار شهید مطهری برخی از برنامه‌هاست.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر