logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۷۱۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب مطرح کرد:

هدف‌گذاری کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب

هدف‌گذاری-کاهش-۵-درصدی-سرانه-مصرف-آب
مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب، گذر از تنش آبی، تولید محتواهای فاخر و آموزشی از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت‌های دفاتر روابط عمومی در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در سال‌جاری است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، مهدی بختی ظهر امروز در نشست کارگروه روابط عمومی‌های شمال‌غرب کشور که در زنجان برگزار شد، اظهار داشت: نقشه راه روابط‌عمومی صنعت آب و فاضلاب کشور بر اساس برنامه‌ریزی برای دست‌یابی به اهداف تعریف شده طراحی شده است و همه استان‌ها در این راستا فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: کاهش پنج درصدی سرانه مصرف آب، گذر از تنش آبی، تولید محتواهای فاخر و آموزشی از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت‌های دفاتر روابط‌عمومی در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در سال‌جاری است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: حوزه رسانه تنومندترین شاخه هر واحد روابط‌عمومی است و علیرغم اهمیت تمام جوانب کاری در روابط عمومی‌ها، همچنان رسانه مهمترین رکن این نهاد است.

بختی با بیان اینکه برنامه‌ریزی، قدرت مدیریت، فعال بودن و دانش محوری مهمترین خصوصیات یک روابط عمومی روزآمد محسوب می‌شود گفت: در خصوص حمایت‌های ستادی از روابط‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب تاکید کرد: روابط عمومی کارآمد باید دارای قدرت پیش‌بینی، تشخیص و جریان‌سازی بوده و با ترسیم نقشه راه در زمینه‌های مختلف رسانه‌ها را با خود همراه کنند.

بختی با تاکید بر اهمیت مستند‌سازی در صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: دفاتر روابط عمومی در استان‌ها باید ضمن توسعه اقدامات و افزایش تولیدات در حوزه مستند از استعدادها و ظرفیت‌های بومی که در کشور وجود دارد نیز نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر