logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۷۰۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد:

ارائه آموزش‌های هلال‌احمر در 64 مسجد استان زنجان

ارائه-آموزش‌های-هلال‌احمر-در-64-مسجد-استان-زنجان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی یک ماهه گذشته از سالجاری آموزش همگانی آمادگی در برابر مخاطرات هلال‌احمر استان در 64 مسجد توسط 50 مربی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حکمت‌اله هاشمی اظهار داشت: آموزش یکی از محورها و رسالت‌های اصلی هلال‌احمر به شمار می‌رود که باید در این زمینه قوی و غنی عمل کنیم.

بیشتر بخوانید

 وی تاکید کرد: با ارائه آموزش برای آحاد مردم جامعه می‌توانیم جان انسانی را نجات دهیم و با توسعه و گسترش فعالیت‌های آموزشی برای علاقمندان در قشرهای مختلف جامعه باید هر خانه یک امدادگر را محقق کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان در ماه مبارک رمضان اقدام به ارائه آموزش همگانی به روزه‌داران در مساجد کرد که یک‌هزار و 342 نفر در 64 مسجد از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

هاشمی خاطرنشان کرد: این دوره‌ها با همراهی و مشارکت 50 مربی داوطلب خانم و آقا در سطح مساجد ارائه شده است.

وی تصریح کرد: آموزش‌های هلال احمر در سطح شهرها و روستاها، برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی، کارکنان شرکت‌ها، واحدها و کارخانه‌های تولیدی و صنعتی، مراکز نظامی و انتظامی، مدارس، بوستان‌ها، محلات، مساجد، اعضای خانه‌های هلال، پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و اعضای هلال احمر ارائه می‌شود.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: فراگیران علاقمند پس از گذراندن دوره‌های مقدماتی مورد نیاز می‌توانند از آموزش‌های تخصصی نیز بهره‌مند می‌شوند.

هاشمی با بیان اینکه برای فراگیران گواهینامه صادر می‌شود، اظهار کرد: این آموزش‌های هلال احمر در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم‌دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان در حال برگزاری و با قوت بیشتری ادامه دارد.

وی افزود: علاقمندان برای بهره‌مندی از آموزش‌های هلال احمر می‌توانند با مراجعه به خانه‌های هلال در سطح شهرها و روستاها، محلات، مساجد، ادارات، کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و شرکت ها، دهیاری‌ها و یا با مراجعه به شعب هلال‌احمر در شهرستان‌ها ثبت نام خود را قطعی کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر