logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۹۷۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان:

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی زنجان/ رانندگان به زنجیر چرخ مجهز شوند

بارش-برف-و-باران-در-محورهای-مواصلاتی-زنجان-رانندگان-به-زنجیر-چرخ-مجهز-شوند

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در اکثر محورهای مواصلاتی استان زنجان هستیم.

محمد محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به گزارش وضعیت راه های استان زنجان،اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای زنجان- طارم و زنجان- تهم- چورزق شاهد بارش برف هستیم.

وی با اشاره به بارش برف در محورهای دندی-تخت سلیمان و نیک پی-ماهنشان،خاطرنشان کرد: در محور خدابنده-همدان نیز بارش برف ادامه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه بارش ها در زنجان،همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی و روستایی استان الزامی است.

وی گفت: ضروری است رانندگان هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران را جدی بگیرند و در صورت امکان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
این مسئول تصریح کرد: با توجه به فصل سرما و بارش باران و برف، لازم است رانندگان قبل از ورود به جاده، از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروها، مطمئن باشند.
رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان اظهار داشت: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و مواد غذایی از دیگر توصیه های مهم به رانندگان است تا در مواقع لزوم با مشکل مواجه نشوند.

گفتنی است، استان زنجان از پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی برخوردار است که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر