logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸
[ شناسه خبر : ۹۰۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان دارالقرآن:

سختگیری های بی مورد موجب کاهش تولیدات قرآنی شده است/ ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه قرآنی

سختگیری-های-بی-مورد-موجب-کاهش-تولیدات-قرآنی-شده-است-ضرورت-سرمایه‌گذاری-در-حوزه-قرآنی

رئیس سازمان دارالقرآن گفت: با سخت‌گیری‌های بی‌مورد تولید در حوزه تلاوت قرآن به حداقل رسیده است.

به گزارش موج رسا; مهدی قره شیخلو در همایش بزرگ «قرآن، کتاب انقلاب اسلامی« که جمعه شب در اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزارشد، رونمایی از تلاوت قرآن کریم روش استاد یوسف قاسمی را یک کار بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: باید تولید محصولات قرآنی توسعه یابد.

وی بابیان اینکه در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی فعالیت‌های زیادی در حوزه قرآنی انجام‌شده و پیشرفت زیادی داشتیم، اظهار کرد: در حوزه فعالیت‌های قرآنی هنوز با نقطه مطلوب و ترازی که در شأن نظام جمهوری اسلامی باشد فاصله داریم و باید این فاصله را کمتر کنیم.

رئیس سازمان دالقرآن کریم کشور بابیان اینکه در بحث تولید محصولات قرآنی کم‌کاری شده است، گفت: بیش از ۸۰ میلیون نفر جمعیت این کشور است و جمعیت کثیر جامعه را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند و موضوعی که می تواند باعث جذب جوانان به قرآن شود استفاده از محصولات قرآنی است که باید متناسب باسن جوانان تهیه شود لذا تنوع در محصولات قرآنی مورد توجه قرار گیرد.

قره شیخلو تأکید کرد: متأسفانه در حوزه تولید محصولات قرآنی کم‌کار شده و باید به این عرصه با جدیت وارد شد به‌عنوان مثال در صدا و سیما محصولات آموزشی تبلیغ می‌شود ولی محصولات قرآنی تبلیغ نمی شوند.

رئیس سازمان دارالقرآن با اشاره به اینکه باید در عرصه فعالیت‌های قرآنی سرمایه‌گذاری بیشتری شود، افزود: اوقات فراغت زیادی داریم که باید از این زمان برای سرمایه‌گذاری در حوزه قرآنی استفاده شود و مردم از محصولات قرآنی استفاده کنند.

قره شیخلو، عنوان داشت: جای تأسف دارد که بعد از ۴۰ سال با وجود قاریان خوب در کشور بیشتر از ۲۰ تولید در حوزه تلاوت قرآن نداریم و با سخت‌گیری‌های بی‌مورد تولید این محصولات به حداقل رسیده است به‌عنوان مثال ۱۵ اذان مصوب داریم که از صداو سیما پخش می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر